Please use this identifier to cite or link to this item: http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/33394
Or use following links to share this resource in social networks: Recommend this item
Title Аналіз інноваційних маркетингових технологій просування глобальних брендів
Authors Omelianenko, Vitalii Anatoliiovych
Конопленко, Т.О.
ORCID
Keywords глобальний маркетинг
глобальный маркетинг
global marketing
прихована реклама
скрытая реклама
surreptitious advertising
Type Conference Papers
Date of Issue 2013
URI http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/33394
Publisher Сумський державний університет
License
Citation Конопленко, Т.О. Аналіз інноваційних маркетингових технологій просування глобальних брендів [Текст] / Т.О. Конопленко, В.А. Омельяненко // Економічні проблеми сталого розвитку : матеріали Міжнародної науково-практичної конференції, присвяченої пам'яті проф. Балацького О.Ф., м. Суми, 24-26 квітня 2013 р. / За заг. ред. О.В. Прокопенко. — Суми : СумДУ, 2013. — Т.3. — С. 259-260.
Abstract Поняття глобального маркетингу було сформульовано після виходу книги Теодора Левітта «Глобалізація ринків». З точки зору глобального маркетингу, увесь світ розглядається як один великий ринок, при цьому враховуються та, по можливості, нівелюються культурні та інші національні особливості різних країн. Стратегія глобального маркетингу розробляється на основі подібності маркетингових параметрів, що характеризують ринки різних країн. При цитуванні документа, використовуйте посилання http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/33394
Appears in Collections: Наукові видання (ННІ ФЕМ)

Views

Belgium Belgium
1
Czechia Czechia
1
France France
1
Germany Germany
5
Ireland Ireland
18539
Lithuania Lithuania
1
Netherlands Netherlands
1
Russia Russia
11
Turkey Turkey
2
Ukraine Ukraine
503084
United Kingdom United Kingdom
252674
United States United States
169579
Unknown Country Unknown Country
503083

Downloads

China China
2
Czechia Czechia
1
France France
7
Germany Germany
2
Lithuania Lithuania
1
Russia Russia
2
Ukraine Ukraine
1446982
United Kingdom United Kingdom
2263
United States United States
1446982
Unknown Country Unknown Country
92

Files

File Size Format Downloads
Konoplenko_product placement.pdf 206,19 kB Adobe PDF 2896334

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.