Please use this identifier to cite or link to this item: http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/33538
Title: Поширення соціальної відповідальності бізнесу: роль ідентичності стейкхолдерів підприємства
Other Titles: Распространение социальной отвественности бизнеса: роль идентичности стейкхолдеров предприятия
Propagation of Corporate Social Responsibility: the Role of Identities of Firm’s Stakeholders
Authors: Dudkin, Oleksandr Valentynovych
Keywords: соціальна відповідальність
стейкхолдер
ідентичність
мотивація
социальная ответственность
стейкхолдер
идентичность
мотивация
social responsibility
stakeholder
identity
motivation
Issue Year: 2013
Publisher: Сумський національний аграрний університет
Citation: Дудкін, О.В. Поширення соціальної відповідальності бізнесу: роль ідентичності стейкхолдерів підприємства [Текст] / О.В. Дудкін // Вісник Сумського національного аграрного університету. Серія «Економіка і менеджмент». – 2013. – № 6 (57). – С. 141-146.
Abstract: Стаття присвячена дослідженню ролі ідентичності стейкхолдерів підприємств у поширенні практик соціальної відповідальності бізнесу. Автор проаналізував традиційну економічну мотивацію підприємців, персоналу та інвесторів; описав їх ідентичності; розглянув, яким чином ідентичність стейкхолдерів впливає на розвиток соціальної відповідальності підприємств. При цитуванні документа, використовуйте посилання http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/33538
Статья посвящена исследованию роли идентичности стейкхолдеров предприятий в распространении практик социальной ответственности бизнеса. Автор проанализировал традиционную экономическую мотивацию предпринимателей, персонала и инвесторов; описал их идентичности; рассмотрел, каким образом идентичность стейкхолдеров влияет на развитие социальной ответственности предприятий. При цитировании документа, используйте ссылку http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/33538
The article investigates the role of identity of enterprise’s stakeholders in the propagation of corporate social responsibility practices. The author has analyzed the conventional economic incentives of entrepreneurs, staff and investors; described their identities; consider how the identity of stakeholder influences on the development of corporate social responsibility. When you are citing the document, use the following link http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/33538
URI: http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/33538
Type: Article
Appears in Collections:Наукові видання (ННІ ФЕМ)

Views
Other72
Canada1
Czech Republic3
Germany14
EU1
France2
United Kingdom7
Italy1
Morocco1
Netherlands2
Russia8
Turkey5
Ukraine42
United States16
Downloads
Other125
China4
Germany2
France3
Russia11
Ukraine49


Files in This Item:
File Description SizeFormatDownloads 
Dudkin_Poshirennya_sotsialnoi_vidpovidalnosti_biznesu_rol_identychnosti_steykholderiv_pidpryemstva.pdf1.66 MBAdobe PDF194Download


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.