Skip navigation
Please use this identifier to cite or link to this item:http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/33609
Title: Підходи до оцінки ефективності адаптивної системи дистанційного навчання
Other Titles: Подходы к оценке эффективности адаптивной системы дистанционного обучения
Evaluation approaches to the adaptive e-learning system efficiency
Authors: Кузіков, Борис Олегович
Кузиков, Борис Олегович
Kuzikov, Borys Olehovych
Keywords: система дистанційного навчання
адаптивні системи дистанційного навчання
електронне навчання
електронне навчання
функціональна ефективність
нові інформаційні технології навчання
адаптивные системы дистанционного обучения
электронное обучение
оценка эффективности
функциональная эффективность
информационные технологии обучения
adaptive e-learning system
efficiency estimation
e-learning efficiency
functional efficiency
new information processing technologies of education
Issue Year: 2013
Publisher: Сумський державний університет
Citation: Кузіков, Б.О. Підходи до оцінки ефективності адаптивної системи дистанційного навчання [Текст] / Б.О. Кузіков // Вісник Сумського державного університету. Серія Технічні науки. — 2013. — №3. — С. 67-74.
Abstract: Оцінка ефективності систем дистанційного навчання викликає певні ускладнення через слабку формалізованість об’єкта керування, складність систем, гетерогенність факторів, які нелінійно впливають на ефективність засобу, різнорідність параметрів оптимізації у різних системах. У статті розглядаються можливі підходи до проведення оцінки ефективності систем дистанційного навчання, зокрема адаптивних. При цитуванні документа, використовуйте посилання http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/33609
Вопросы оценки эффективности систем дистанционного обучения вызывают определенные сложности из-за слабой формализованности объекта управления, сложности систем, наличия факторов, нелинейно влияющих на эффективность средства, разнородности параметров оптимизации в различных системах. В статье рассматриваются возможные подходы к оценке эффективности систем дистанционного обучения, в частности, адаптивных. При цитировании документа, используйте ссылку http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/33609
Evaluation of e-learning system effectiveness is complicated by the weak formalization of the controlled object, the complexity of systems, the availability of diverse factors that exerts non-linear influence upon efficiency, the heterogeneity of optimization parameters in different systems. The article discusses the possible approaches to evaluation of the efficiency of classic and adaptive e-learning system. When you are citing the document, use the following link http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/33609
URI: http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/33609
Type: Article
Appears in Collections:Вісник Сумського державного університету. Технічні науки (2007 - 2014)

Views
Other116
United Arab Emirates1
China5
Germany11
Denmark1
France1
United Kingdom3
Netherlands3
Russia22
Turkey2
Ukraine16
United States37
Downloads
Other188
China1
Germany2
France2
Norway1
Russia7
Ukraine82
United States1


Files in This Item:
File Description SizeFormatDownloads 
Kuzikov_systema_dystantsiynoho_navchannya.pdf331.58 kBAdobe PDF284Download
Show full item record Recommend this item


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.