Please use this identifier to cite or link to this item: http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/34895
Or use following links to share this resource in social networks: Recommend this item
Title Peculiarities of internet-marketing for B2B
Authors Kovalenko, Y.
ORCID
Keywords інтернет-маркетинг
интернет-маркетинг
Type Conference Papers
Date of Issue 2014
URI http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/34895
Publisher Сумський державний університет
License
Citation Kovalenko, Y. Peculiarities of internet-marketing for B2B [Текст] / Y. Kovalenko ; ELA I.A. Morozova // Соціально-гуманітарні аспекти розвитку сучасного суспільства : матеріали Всеукраїнської наукової конференції викладачів, аспірантів, співробітників та студентів, м. Суми, 21-22 квітня 2014 р. / Відп. за вип. О.М. Сушкова. — Суми : СумДУ, 2014. — С. 403.
Abstract Nowadays many companies use different tools to attract customers such as press (newspapers, magazines), audio-visual aids (TV, radio), indoor and outdoor advertisements, event-marketing, PR etc. Internet is a tool that emerged with the development of scientific and technical progress and replaced the traditional marketing tools When you are citing the document, use the following link http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/34895
Appears in Collections: Наукові видання (ІФСК)

Views

Austria Austria
1
China China
4
Germany Germany
6
Greece Greece
1
Iran Iran
1
Ireland Ireland
33578
Lithuania Lithuania
1
Netherlands Netherlands
2
Russia Russia
6
Switzerland Switzerland
2
Turkey Turkey
1
Ukraine Ukraine
271686
United Kingdom United Kingdom
136606
United States United States
814320
Unknown Country Unknown Country
271685
Vietnam Vietnam
50370

Downloads

China China
15
Germany Germany
3
Lithuania Lithuania
1
Ukraine Ukraine
814319
United Kingdom United Kingdom
1
United States United States
1578271
Unknown Country Unknown Country
45
Vietnam Vietnam
1

Files

File Size Format Downloads
Kovalenko .pdf 83,4 kB Adobe PDF 2392656

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.