Please use this identifier to cite or link to this item: http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/34978
Or use following links to share this resource in social networks: Recommend this item
Title Branding as an important part of marketing strategy
Authors Gaityna, N.M.
ORCID
Keywords брендинг
branding
marketing strategy
маркетинговая стратегия
маркетингова стратегія
Type Conference Papers
Date of Issue 2014
URI http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/34978
Publisher Сумський державний університет
License
Citation Gaityna, N.M. Branding as an important part of marketing strategy [Текст] / N.M. Gaityna; ELA I.A. Morozova // Соціально-гуманітарні аспекти розвитку сучасного суспільства : матеріали Всеукраїнської наукової конференції викладачів, аспірантів, співробітників та студентів, м. Суми, 21-22 квітня 2014 р. / Відп. за вип. О.М. Сушкова. — Суми : СумДУ, 2014. — С. 431-432.
Abstract The American Marketing Association defines a brand as a "name, term, sign, symbol or design, or a combination of them intended to identify the goods and services of one seller or group of sellers and to differentiate them from those of other sellers. When you are citing the document, use the following link http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/34978
Appears in Collections: Наукові видання (ІФСК)

Views

Canada Canada
4801
China China
15651527
France France
1
Germany Germany
14406
Greece Greece
1
Ireland Ireland
122428
Lithuania Lithuania
1
Moldova Moldova
1
Russia Russia
4
Singapore Singapore
263335007
Ukraine Ukraine
46709711
United Kingdom United Kingdom
15651523
United States United States
138466088
Unknown Country Unknown Country
46709710
Vietnam Vietnam
4803

Downloads

China China
3325435
France France
1
Germany Germany
2
Ireland Ireland
122429
Moldova Moldova
4
Russia Russia
86
Ukraine Ukraine
138466087
United Arab Emirates United Arab Emirates
1
United Kingdom United Kingdom
15651525
United States United States
526670015
Unknown Country Unknown Country
38
Vietnam Vietnam
1

Files

File Size Format Downloads
Gaityna .pdf 139,57 kB Adobe PDF 684235624

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.