Please use this identifier to cite or link to this item: http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/36135
Or use following links to share this resource in social networks: Recommend this item
Title Тенденції світової торгівлі та стратегічне партнерство
Authors Provozin, Mykola Vasylovych
ORCID
Keywords промислове підприємство
промышленное предприятие
industrial enterprise
міжнародна торгівля
международная торговля
international trade
стратегічне партнерство
стратегическое партнерство
strategic partnership
Type Conference Papers
Date of Issue 2014
URI http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/36135
Publisher Сумський державний університет
License
Citation Провозін, М.В. Тенденції світової торгівлі та стратегічне партнерство [Текст] / М.В. Провозін // Економічні проблеми сталого розвитку: матеріали Міжнародної науково-практичної конференції, присвяченої пам'яті проф. Балацького О.Ф., м. Суми, 6-8 травня 2014 р. / За заг. ред. О.В. Прокопенко. – Суми: СумДУ, 2014. – Т.1. – С. 96-98.
Abstract Діяльність будь-якого промислового підприємства варто розглядати у його нерозривному зв’язку зі своїми постачальниками, посередниками і, головне, споживачами. Тривале функціонування підприємства на ринку обумовлене вірно визначеними потребами споживачів і своєчасному налагодженню стосунків із ними. У цьому головну роль відіграють маркетингові служби на підприємстві. При цитуванні документа, використовуйте посилання http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/36135
Appears in Collections: Наукові видання (ННІ ФЕМ)

Views

France France
2437
Germany Germany
3
Netherlands Netherlands
2431
Russia Russia
9
Spain Spain
1
Turkey Turkey
2
Ukraine Ukraine
97
United Arab Emirates United Arab Emirates
1
United Kingdom United Kingdom
2
United States United States
76674
Unknown Country Unknown Country
32133

Downloads

China China
2
Ukraine Ukraine
1
United States United States
76673
Unknown Country Unknown Country
28

Files

File Size Format Downloads
Provozin_international trade.pdf 176,24 kB Adobe PDF 76704

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.