Please use this identifier to cite or link to this item: http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/36312
Or use following links to share this resource in social networks: Recommend this item
Title Основні характеристики бренду ЦФ «Барса»
Authors Bozhkova, Viktoriia Viktorivna  
Ахрамеєва, М.В.
ORCID http://orcid.org/0000-0002-1557-3819
Keywords торгова марка
торговая марка
trademark
характеристика бренду
характеристика бренда
characteristic brand
Type Conference Papers
Date of Issue 2014
URI http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/36312
Publisher Сумський державний університет
License
Citation Божкова, В.В. Основні характеристики бренду ЦФ «Барса» [Текст] / В.В. Божкова, М.В. Ахрамеєва // Економічні проблеми сталого розвитку: матеріали Міжнародної науково-практичної конференції, присвяченої пам'яті проф. Балацького О.Ф., м. Суми, 6-8 травня 2014 р. / За заг. ред. О.В. Прокопенко. – Суми: СумДУ, 2014. – Т.1. – С. 194-196.
Abstract В сучасних умовах ринкової економіки триває боротьба торгових марок за їх місце у свідомості споживачів. Дедалі більше українських виробників розуміє, що звичайна торгова марка не завжди є запорукою успіху і все більше покупців цікавлять брендові товари та послуги. До того ж, наявність відомого бренду полегшує розширення асортименту продукції та просування на ринку нових товарних груп. Тобто, можна стверджувати про наявність на сучасному ринку такого явища як «війна брендів». При цитуванні документа, використовуйте посилання http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/36312
Appears in Collections: Наукові видання (ННІ ФЕМ)

Views

China China
3
Czechia Czechia
1
France France
1
Germany Germany
2
Netherlands Netherlands
2
Russia Russia
22
Spain Spain
1
Turkey Turkey
2
Ukraine Ukraine
8
United States United States
260
Unknown Country Unknown Country
81

Downloads

China China
3
Ukraine Ukraine
5
United States United States
384
Unknown Country Unknown Country
18

Files

File Size Format Downloads
Bozhkova_trademark.pdf 190,92 kB Adobe PDF 410

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.