Please use this identifier to cite or link to this item:
http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/36312
Or use following links to share this resource in social networks:
Tweet
Recommend this item
Title | Основні характеристики бренду ЦФ «Барса» |
Authors |
Bozhkova, Viktoriia Viktorivna
![]() Ахрамеєва, М.В. |
ORCID |
http://orcid.org/0000-0002-1557-3819 |
Keywords |
торгова марка торговая марка trademark характеристика бренду характеристика бренда characteristic brand |
Type | Conference Papers |
Date of Issue | 2014 |
URI | http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/36312 |
Publisher | Сумський державний університет |
License | Copyright not evaluated |
Citation | Божкова, В.В. Основні характеристики бренду ЦФ «Барса» [Текст] / В.В. Божкова, М.В. Ахрамеєва // Економічні проблеми сталого розвитку: матеріали Міжнародної науково-практичної конференції, присвяченої пам'яті проф. Балацького О.Ф., м. Суми, 6-8 травня 2014 р. / За заг. ред. О.В. Прокопенко. – Суми: СумДУ, 2014. – Т.1. – С. 194-196. |
Abstract |
В сучасних умовах ринкової економіки триває боротьба торгових марок за їх місце у свідомості споживачів. Дедалі більше українських виробників розуміє, що звичайна торгова марка не завжди є запорукою успіху і все більше покупців цікавлять брендові товари та послуги. До того ж, наявність відомого бренду полегшує розширення асортименту продукції та просування на ринку нових товарних груп. Тобто, можна стверджувати про наявність на сучасному ринку такого явища як «війна брендів».
При цитуванні документа, використовуйте посилання http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/36312 |
Appears in Collections: |
Наукові видання (ННІ ФЕМ) |
Views

3

1

1

2

2

22

1

2

8

260

81
Downloads

3

5

384

18
Files
File | Size | Format | Downloads |
---|---|---|---|
Bozhkova_trademark.pdf | 190.92 kB | Adobe PDF | 410 |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.