Please use this identifier to cite or link to this item:
http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/36323
Or use following links to share this resource in social networks:
Tweet
Recommend this item
Title | Хайтек-маркетинг |
Authors |
Hryshchenko, Olena Fedorivna
Каптілова, В.І. |
ORCID | |
Keywords |
хайтек-маркетинг high-tech marketing хайтек-продукти хайтек-продукты high-tech products високі технології высокие технологии high technology |
Type | Conference Papers |
Date of Issue | 2014 |
URI | http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/36323 |
Publisher | Сумський державний університет |
License | Copyright not evaluated |
Citation | Грищенко, О.Ф. Хайтек-маркетинг [Текст] / О.Ф. Грищенко, В.І. Каптілова // Економічні проблеми сталого розвитку: матеріали Міжнародної науково-практичної конференції, присвяченої пам'яті проф. Балацького О.Ф., м. Суми, 6-8 травня 2014 р. / За заг. ред. О.В. Прокопенко. – Суми: СумДУ, 2014. – Т.1. – С. 203-204. |
Abstract |
Хайтек у перекладі з анлгійської це високі технології, а маркетинг - це діяльність спрямована на створення попиту та досягнення цілей підприємства через максимальне задоволення потреб споживачів [1]. Звідси, хайтек- маркетинг - це діяльність спрямована на створення попиту високих технологій.
При цитуванні документа, використовуйте посилання http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/36323 |
Appears in Collections: |
Наукові видання (ННІ ФЕМ) |
Views

1

3

1

1

2

1

3

21

2

4

7

554

226
Downloads

2

1

3

827

53
Files
File | Size | Format | Downloads |
---|---|---|---|
Hryshenko_high-tech products.pdf | 137.01 kB | Adobe PDF | 886 |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.