Please use this identifier to cite or link to this item: http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/36323
Or use following links to share this resource in social networks: Recommend this item
Title Хайтек-маркетинг
Authors Hryshchenko, Olena Fedorivna
Каптілова, В.І.
ORCID
Keywords хайтек-маркетинг
high-tech marketing
хайтек-продукти
хайтек-продукты
high-tech products
високі технології
высокие технологии
high technology
Type Conference Papers
Date of Issue 2014
URI http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/36323
Publisher Сумський державний університет
License
Citation Грищенко, О.Ф. Хайтек-маркетинг [Текст] / О.Ф. Грищенко, В.І. Каптілова // Економічні проблеми сталого розвитку: матеріали Міжнародної науково-практичної конференції, присвяченої пам'яті проф. Балацького О.Ф., м. Суми, 6-8 травня 2014 р. / За заг. ред. О.В. Прокопенко. – Суми: СумДУ, 2014. – Т.1. – С. 203-204.
Abstract Хайтек у перекладі з анлгійської це високі технології, а маркетинг - це діяльність спрямована на створення попиту та досягнення цілей підприємства через максимальне задоволення потреб споживачів [1]. Звідси, хайтек- маркетинг - це діяльність спрямована на створення попиту високих технологій. При цитуванні документа, використовуйте посилання http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/36323
Appears in Collections: Наукові видання (ННІ ФЕМ)

Views

Brazil Brazil
1
China China
3
Denmark Denmark
1
France France
1
Germany Germany
2
Morocco Morocco
1
Netherlands Netherlands
3
Russia Russia
21
Spain Spain
2
Turkey Turkey
4
Ukraine Ukraine
7
United States United States
554
Unknown Country Unknown Country
226

Downloads

China China
2
Russia Russia
1
Ukraine Ukraine
3
United States United States
827
Unknown Country Unknown Country
53

Files

File Size Format Downloads
Hryshenko_high-tech products.pdf 137,01 kB Adobe PDF 886

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.