Please use this identifier to cite or link to this item: http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/36337
Or use following links to share this resource in social networks: Recommend this item
Title Партизанський маркетинг
Authors Kolodka, Anna Vitaliivna
Неділько, М.В.
ORCID
Keywords партизанський маркетинг
партизанский маркетинг
guerilla marketing
нестандартна реклама
нестандартная реклама
non-standard advertising
Type Conference Papers
Date of Issue 2014
URI http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/36337
Publisher Сумський державний університет
License
Citation Колодка, А.В. Партизанський маркетинг [Текст] / А.В. Колодка, М.В. Неділько // Економічні проблеми сталого розвитку: матеріали Міжнародної науково-практичної конференції, присвяченої пам'яті проф. Балацького О.Ф., м. Суми, 6-8 травня 2014 р. / За заг. ред. О.В. Прокопенко. – Суми: СумДУ, 2014. – Т.1. – С. 205-207.
Abstract На сучаcному етапі розвитку ринкових відносин кількість реклами та її вартість постійно збільшується, а ефективність не завжди відповідає рівню використаних засобів. При цитуванні документа, використовуйте посилання http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/36337
Appears in Collections: Наукові видання (ННІ ФЕМ)

Views

China China
1
Czechia Czechia
1
France France
1
Netherlands Netherlands
2
Russia Russia
5
Spain Spain
1
Turkey Turkey
3
Ukraine Ukraine
75
United States United States
668
Unknown Country Unknown Country
242

Downloads

China China
3
Russia Russia
1
Ukraine Ukraine
69
United States United States
1000
Unknown Country Unknown Country
96

Files

File Size Format Downloads
Kolodka_guerrilla marketing.pdf 193,95 kB Adobe PDF 1169

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.