Please use this identifier to cite or link to this item:
http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/36351
Or use following links to share this resource in social networks:
Tweet
Recommend this item
Title | Особливості маркетингових досліджень в мережі Інтернет |
Authors |
Рудь, М.П.
|
ORCID | |
Keywords |
маркетингове дослідження маркетинговое исследование marketing research інформаційні системи информационные системы information systems идентификация пользователей ідентифікація користувачів user identification |
Type | Conference Papers |
Date of Issue | 2014 |
URI | http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/36351 |
Publisher | Сумський державний університет |
License | Copyright not evaluated |
Citation | Рудь, М.П. Особливості маркетингових досліджень в мережі Інтернет [Текст] / М.П. Рудь; наук. кер.: О.М. Олефіренко // Економічні проблеми сталого розвитку: матеріали Міжнародної науково-практичної конференції, присвяченої пам'яті проф. Балацького О.Ф., м. Суми, 6-8 травня 2014 р. / За заг. ред. О.В. Прокопенко. – Суми: СумДУ, 2014. – Т.1. – С. 212-214. |
Abstract |
Поява технологій інтернет - серйозно змінили підхід до побудови інформаційних систем (ІС), а особливо маркетингових інформаційних систем. Ці технології дозволяють істотно спростити розробку та експлуатацію інформаційних систем і зробили можливим створення більш складних ІС , в тому числі розподілених по всьому світу.
При цитуванні документа, використовуйте посилання http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/36351 |
Appears in Collections: |
Наукові видання (ННІ ФЕМ) |
Views

1

360

356

354

1

2

1

2

12980

5330
Downloads

2

7

19388

22
Files
File | Size | Format | Downloads |
---|---|---|---|
Rud_user identification.pdf | 191.34 kB | Adobe PDF | 19419 |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.