Please use this identifier to cite or link to this item: http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/36351
Or use following links to share this resource in social networks: Recommend this item
Title Особливості маркетингових досліджень в мережі Інтернет
Authors Рудь, М.П.
ORCID
Keywords маркетингове дослідження
маркетинговое исследование
marketing research
інформаційні системи
информационные системы
information systems
идентификация пользователей
ідентифікація користувачів
user identification
Type Conference Papers
Date of Issue 2014
URI http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/36351
Publisher Сумський державний університет
License
Citation Рудь, М.П. Особливості маркетингових досліджень в мережі Інтернет [Текст] / М.П. Рудь; наук. кер.: О.М. Олефіренко // Економічні проблеми сталого розвитку: матеріали Міжнародної науково-практичної конференції, присвяченої пам'яті проф. Балацького О.Ф., м. Суми, 6-8 травня 2014 р. / За заг. ред. О.В. Прокопенко. – Суми: СумДУ, 2014. – Т.1. – С. 212-214.
Abstract Поява технологій інтернет - серйозно змінили підхід до побудови інформаційних систем (ІС), а особливо маркетингових інформаційних систем. Ці технології дозволяють істотно спростити розробку та експлуатацію інформаційних систем і зробили можливим створення більш складних ІС , в тому числі розподілених по всьому світу. При цитуванні документа, використовуйте посилання http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/36351
Appears in Collections: Наукові видання (ННІ ФЕМ)

Views

Germany Germany
1
India India
360
Netherlands Netherlands
356
Russia Russia
354
Spain Spain
1
Turkey Turkey
2
Ukraine Ukraine
1
United Kingdom United Kingdom
2
United States United States
12980
Unknown Country Unknown Country
5330

Downloads

China China
2
Ukraine Ukraine
7
United States United States
19388
Unknown Country Unknown Country
22

Files

File Size Format Downloads
Rud_user identification.pdf 191,34 kB Adobe PDF 19419

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.