Please use this identifier to cite or link to this item: http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/36352
Or use following links to share this resource in social networks: Recommend this item
Title Характеристика підходів до визначення поняття «маркетингова цінова політика промислових підприємств»
Authors Riabchenko, Iryna Mykhailivna
ORCID
Keywords діяльність підприємства
деятельность предприятия
enterprise activity
маркетинг
marketing
цінова політика
ценовая политика
pricing
Type Conference Papers
Date of Issue 2014
URI http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/36352
Publisher Сумський державний університет
License
Citation Рябченко, І.М. Характеристика підходів до визначення поняття «маркетингова цінова політика промислових підприємств» [Текст] / І.М. Рябченко // Економічні проблеми сталого розвитку: матеріали Міжнародної науково-практичної конференції, присвяченої пам'яті проф. Балацького О.Ф., м. Суми, 6-8 травня 2014 р. / За заг. ред. О.В. Прокопенко. – Суми: СумДУ, 2014. – Т.1. – С. 214-217.
Abstract Характеризуючи сучасні підходи до визначення поняття «політика ціноутворення», слід звернути увагу на те, що деякі автори занадто широко трактують це поняття, включаючи до нього систему принципів та цілей цього процесу, проте значна кількість науковців взагалі не пов'язують його із системою відповідних принципів, а розглядають як конкретний вид діяльності підприємства. При цитуванні документа, використовуйте посилання http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/36352
Appears in Collections: Наукові видання (ННІ ФЕМ)

Views

Czechia Czechia
1
Germany Germany
4
Netherlands Netherlands
1
Russia Russia
10
Spain Spain
1
Turkey Turkey
5
Ukraine Ukraine
356
United Kingdom United Kingdom
1
United States United States
241
Unknown Country Unknown Country
83

Downloads

China China
2
France France
2
Poland Poland
1
Russia Russia
2
Ukraine Ukraine
66
United Arab Emirates United Arab Emirates
1
United States United States
356
Unknown Country Unknown Country
71

Files

File Size Format Downloads
Riabchenko_enterprise activity.pdf 220,72 kB Adobe PDF 501

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.