Please use this identifier to cite or link to this item:
http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/36365
Or use following links to share this resource in social networks:
Tweet
Recommend this item
Title | Ієрархічна модель інтегральної оцінки інтегрованих маркетингових комунікацій промислового підприємства |
Authors |
Tymokhina, Yana Oleksandrivna
|
ORCID | |
Keywords |
промислове підприємство промышленное предприятие industrial enterprise інтегровані маркетингові комунікації интегрированные маркетинговые коммуникации integrated marketing communications |
Type | Conference Papers |
Date of Issue | 2014 |
URI | http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/36365 |
Publisher | Сумський державний університет |
License | Copyright not evaluated |
Citation | Тимохіна, Я.О. Ієрархічна модель інтегральної оцінки інтегрованих маркетингових комунікацій промислового підприємства [Текст] / Я.О. Тимохіна // Економічні проблеми сталого розвитку: матеріали Міжнародної науково-практичної конференції, присвяченої пам'яті проф. Балацького О.Ф., м. Суми, 6-8 травня 2014 р. / За заг. ред. О.В. Прокопенко. – Суми: СумДУ, 2014. – Т.1. – С. 221-222. |
Abstract |
Вітчизняний досвід промислових підприємств свідчить про те, що інтегровані маркетингові комунікації (ІМК) як незмінна складова комплексу маркетингу слугують не лише засобом просування продукції, а й підвищують ефективність бізнесу та конкурентоспроможність підприємства. Тому нагальним є питання розробки та практичної реалізації цілісної системи оцінки ІМК, інтегруючи відповідний інструментарій за видами.
При цитуванні документа, використовуйте посилання http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/36365 |
Appears in Collections: |
Наукові видання (ННІ ФЕМ) |
Views

1

4

1

3

1

3

6

1

7

1

2

483

128
Downloads

2

1

3

1

642

23
Files
File | Size | Format | Downloads |
---|---|---|---|
Tymokhina_industrial enterprise.pdf | 215.06 kB | Adobe PDF | 672 |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.