Please use this identifier to cite or link to this item: http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/36427
Or use following links to share this resource in social networks: Recommend this item
Title Підходи до визначення поняття антикризового менеджменту
Authors Melnyk, Yuliia Mykolaivna
Литвиненко, В.С.
ORCID
Keywords підприємство
предприятие
enterprise
антикризовий маркетинг
антикризисный маркетинг
anti-crisis marketing
Type Conference Papers
Date of Issue 2014
URI http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/36427
Publisher Сумський державний університет
License
Citation Мельник, Ю.М. Підходи до визначення поняття антикризового менеджменту [Текст] / Ю.М. Мельник, В.С. Литвиненко // Економічні проблеми сталого розвитку: матеріали Міжнародної науково-практичної конференції, присвяченої пам'яті проф. Балацького О.Ф., м. Суми, 6-8 травня 2014 р. / За заг. ред. О.В. Прокопенко. – Суми: СумДУ, 2014. – Т.1. – С. 269-271.
Abstract При виникненні кризового стану на підприємстві існує ряд причин, таких як: загроза неплатоспроможності та банкрутства, невдало обрана маркетингова стратегія і, як наслідок, зупинення виробництва, радикальні зміни в управлінні та стратегії фірми, втрата важливої інформацій, значні труднощі в бізнесі, поразка в конкурентній боротьбі, коливання в ринковій кон’юнктурі, несприятливі зовнішньоекономічні умови, а нерідко, загальноекономічна та політична ситуація в країні або у світі. При цитуванні документа, використовуйте посилання http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/36427
Appears in Collections: Наукові видання (ННІ ФЕМ)

Views

Argentina Argentina
1
Belgium Belgium
1
Brazil Brazil
1
France France
11945
Germany Germany
6
Greece Greece
984371
Ireland Ireland
7899585
Italy Italy
3
Lithuania Lithuania
1
Netherlands Netherlands
11943
Pakistan Pakistan
1
Russia Russia
21
Singapore Singapore
1302427038
Spain Spain
1
Turkey Turkey
3
Ukraine Ukraine
81317574
United Kingdom United Kingdom
40810657
United States United States
1090073349
Unknown Country Unknown Country
-1690113221

Downloads

China China
2
France France
2
Germany Germany
3
Gibraltar Gibraltar
1
Lithuania Lithuania
1
Russia Russia
5
Singapore Singapore
1
Ukraine Ukraine
1090073348
United Kingdom United Kingdom
303739
United States United States
1302427037
Unknown Country Unknown Country
90

Files

File Size Format Downloads
Melnyk_anti-crisis marketing.pdf 206.72 kB Adobe PDF -1902163067

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.