Please use this identifier to cite or link to this item: http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/3658
Or use following links to share this resource in social networks: Recommend this item
Title Аналіз організаційної структури маркетингової діяльності підприємства
Authors Bilovodska, Olena Anatoliivna  
ORCID http://orcid.org/0000-0003-3707-0734
Keywords маркетинг
промислове підприємство
маркетинг
промышленное предприятие
marketing
industrial enterprise
Type Article
Date of Issue 2006
URI http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/3658
Publisher Вид-во СумДУ
License
Citation Біловодська, О.А. Аналіз організаційної структури маркетингової діяльності підприємства [Текст] / О.А. Біловодська // Механізм регулювання економіки. - 2006. - №4. - С. 124 - 129.
Abstract У даній статті виконано аналіз організаційної структури маркетингу промислового підприємства. Для цього автором визначені завдання і функції за напрямками маркетингової діяльності структурних підрозділів, побудована організаційна структура управління маркетингом і на основі матричного методу проаналізована раціональність розподілу функцій і відповідальності між структурними підрозділами ВАТ „Сумське машинобудівне науково-виробниче об’єднання ім. М.В. Фрунзе”. При цитуванні документа, використовуйте посилання http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/3658
В данной статье выполнен анализ организационной структуры маркетинга промышленного предприятия. Для этого автором определены задания и функции по направлениям маркетинговой деятельности структурных подразделений, построена организационная структура управления маркетингом и на основе матричного метода проанализирована рациональность распределения функций и ответственности между структурными подразделениями ОАО «Сумское машиностроительное научно-производственное объединение им. М.В. Фрунзе». При цитировании документа, используйте ссылку http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/3658
In this article the analysis of the industrial enterprise’s organizational structure of marketing is executed. For this purpose the author determines tasks and functions on directions of marketing activity of structural divisions, the organizational structure of management by marketing is constructed and on the basis of a matrix method rationality of distribution of functions and the responsibility between structural divisions of JSC «Sumy Frunze Machine-Building Science and Production Association». When you are citing the document, use the following link http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/3658
Appears in Collections: Механізм регулювання економіки (Mechanism of Economic Regulation)

Views

Belgium Belgium
1
China China
1
France France
15338
Germany Germany
650
Greece Greece
153303
Ireland Ireland
812482
Italy Italy
1
Lithuania Lithuania
1
Netherlands Netherlands
2
Pakistan Pakistan
1
Russia Russia
31
Singapore Singapore
311949858
Spain Spain
1
Sweden Sweden
1
Turkey Turkey
9
Ukraine Ukraine
191893634
United Kingdom United Kingdom
35957031
United States United States
623899716
Unknown Country Unknown Country
71837408

Downloads

China China
4301640
Czechia Czechia
1
France France
11279960
Germany Germany
311949858
Ireland Ireland
1
Italy Italy
6
Lithuania Lithuania
1
Russia Russia
8
Ukraine Ukraine
311949857
United Kingdom United Kingdom
35957030
United States United States
191893632
Unknown Country Unknown Country
153305

Files

File Size Format Downloads
Bilovodska.pdf 385,96 kB Adobe PDF 867485299

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.