Please use this identifier to cite or link to this item: http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/36898
Or use following links to share this resource in social networks: Recommend this item
Title Формування результату діяльності промислового підприємства
Other Titles Formation the result activity of the industrial enterprises
Формирование результата деятельности промышленного предприятия
Authors Bozhkova, Viktoriia Viktorivna  
Tymokhina, Yana Oleksandrivna
ORCID http://orcid.org/0000-0002-1557-3819
Keywords інтегровані маркетингові комунікації за видами
рівні управління
часові діапазони
модель
підсистема
критерії
результат діяльності
етапи планування комунікаційної діяльності
интегрированные маркетинговые коммуникации по видам
уровни управления
временные диапазоны
подсистема
критерии
результат деятельности
этапы планирования коммуникационной деятельности
integrated marketing communications by species
management levels
time ranges
model
subsystem
criteria
results
stages of planning communication activities
Type Article
Date of Issue 2013
URI http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/36898
Publisher ПВНЗ "Хмельницький економічний університет"
License
Citation Божкова, В.В. Формування результату діяльності промислового підприємства [Текст] / В.В. Божкова, Я.О. Тимохіна // Наука й економіка. – 2013. – №4 (32), Т.1. – С. 109-114.
Abstract Метою дослідження є побудова моделі процесу просування продукції із застосуванням видів МК та обґрунтування результату комунікаційної діяльності підприємства для продукції промислового призначення, що досягається за допомогою запропонованої моделі та відображається в етапах планування комунікаційної діяльності підприємства. У статті запропоновано модель процесу просування продукції промислового підприємства з використанням маркетингових комунікацій за видами, досліджено часові діапазони оперативного, тактичного та стратегічного рівнів управління, запропоновано критерії формування результату комунікаційної діяльності підприємства для продукції промислового призначення, а також досліджено планування комунікаційної діяльності підприємства за запропонованими етапами. Планування комунікаційної діяльності промислового підприємства за рівнями та з використанням запропонованої моделі процесу просування за допомогою інтегрування управлінської, комунікаційної та споживчої підсистем дозволяє підвищити ефективність комунікаційної діяльності. При цитуванні документа, використовуйте посилання http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/36898
Целью исследования является построение модели процесса продвижения продукции с применением видов МК и обоснование результата коммуникационной деятельности предприятия для продукции промышленного назначения, который достигается с помощью предложенной модели и отображается в этапах планирования коммуникационной деятельности предприятия. В статье предложена модель процесса продвижения продукции промышленного предприятия с использованием маркетинговых коммуникаций по видам, исследованы временные диапазоны оперативного, тактического и стратегического уровней управления, предложены критерии формирования результата коммуникационной деятельности предприятия для продукции промышленного назначения, а также исследованы планирование коммуникационной деятельности предприятия по предложенным этапам. Планирование коммуникационной деятельности промышленного предприятия по уровням и с использованием предложенной модели процесса продвижения посредством интегрирования управленческой, коммуникационной и потребительской подсистем позволяет повысить эффективность коммуникационной деятельности. При цитировании документа, используйте ссылку http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/36898
The aim of the study is to build a model of product promotion using marketing communication types and justification of communication results of the company for industrial products, which is achieved by using the proposed model and displayed in the planning stages of the communication of the company. The paper proposes a model of the promotion of industrial enterprises using marketing communications by types, studies time range of operational, tactical and strategic levels of government, proposes criteria of forming the enterprises` communication result for the industrial products and studies communication planning of the enterprises for the proposed stages. Planning communication activities of industrial enterprises by levels using the proposed model of promotion through integration of management, communication and consumer subsystems can improve the effectiveness of communication activities. When you are citing the document, use the following link http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/36898
Appears in Collections: Наукові роботи студентів, магістрів, аспірантів (ННІ ФЕМ)

Views

Canada Canada
1
China China
17808427
Czechia Czechia
4
France France
1
Germany Germany
19805
Greece Greece
1
Ireland Ireland
312505
Lithuania Lithuania
1
Russia Russia
3
Sweden Sweden
1
Ukraine Ukraine
2447226
United Kingdom United Kingdom
1230215
United States United States
2447224
Unknown Country Unknown Country
2447225

Downloads

China China
2
Czechia Czechia
3
France France
2
Germany Germany
2
Ireland Ireland
92118
Lithuania Lithuania
1
Russia Russia
2
Ukraine Ukraine
8904214
United Kingdom United Kingdom
1
United States United States
8904214
Unknown Country Unknown Country
49

Files

File Size Format Downloads
Timokhina_resultat.pdf 476,74 kB Adobe PDF 17900608

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.