Please use this identifier to cite or link to this item: http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/37026
Or use following links to share this resource in social networks: Recommend this item
Title Партизанський маркетинг
Authors Kolodka, Anna Vitaliivna
Неділько, М.В.
ORCID
Keywords партизанський маркетинг
партизанский маркетинг
guerrilla marketing
нестандартна реклама
нестандартная реклама
non-standard advertising
Type Conference Papers
Date of Issue 2014
URI http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/37026
Publisher Сумський державний університет
License
Citation Колодка, А.В. Партизанський маркетинг [Текст] / А.В. Колодка, М.В. Неділько // Економічні проблеми сталого розвитку : матеріали Міжнародної науково-практичної конференції, присвяченої пам'яті проф. Балацького О.Ф., м. Суми, 6-8 травня 2014 р.: у 2-х т. / За заг. ред.: О.В. Прокопенко, О.В. Люльова. - Суми : СумДУ, 2014. - Т.1. - С. 205-207.
Abstract Головне завдання партизанського маркетингу – запам'ятатися потенційному покупцеві, спонукати його зробити певну дію. Причому зробити це потрібно, бажано, з мінімальними грошовими витратами, – в незвичайному і позитивному контексті. При цитуванні документа, використовуйте посилання http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/37026
Appears in Collections: Наукові видання (ННІ ФЕМ)

Views

China China
2
Czechia Czechia
1
France France
1
Germany Germany
8
Ireland Ireland
15891
Italy Italy
1
Latvia Latvia
1
Lithuania Lithuania
1
Russia Russia
1
Slovakia Slovakia
268239
Sweden Sweden
1
Ukraine Ukraine
19179204
United Kingdom United Kingdom
3425998
United States United States
31511300
Unknown Country Unknown Country
6847107

Downloads

Bulgaria Bulgaria
1
China China
3
France France
2
Germany Germany
2
Ireland Ireland
1
Lithuania Lithuania
1
Russia Russia
1
Ukraine Ukraine
19179204
United Kingdom United Kingdom
1
United States United States
61247757
Unknown Country Unknown Country
95

Files

File Size Format Downloads
guerrilla_marketing.pdf 199,89 kB Adobe PDF 80427068

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.