Please use this identifier to cite or link to this item: http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/37199
Title: Ієрархія принципів маркетингу в сфері послуг
Authors: Illiashenko, Nataliia Serhiivna
Melnyk, Yuliia Mykolaivna
Keywords: маркетинг послуг
маркетинг услуг
services marketing
принципи маркетингу
принципы маркетинга
діяльність підприємства
деятельность предприятия
activities of the company
Issue Year: 2014
Publisher: ТОВ "ДД "Папірус"
Citation: Ілляшенко, Н.С. Ієрархія принципів маркетингу в сфері послуг [Текст] / Н.С. Ілляшенко, Ю.М. Мельник // Маркетинг інновацій і інновації в маркетингу : збірник тез доповідей VІIІ Міжнародної науково-практичної конференції, 25-26 вересня 2014 року. — Суми : ТОВ "ДД "Папірус", 2014. — С. 57-59.
Abstract: Маркетинг послуг – це комплекс дій, спрямованих на задоволення потреб та запитів споживачів у нематеріальних формах блага – послугах, шляхом формування ефективних взаємовідносин між споживачами та підприємством і управління на цих засадах процесами виробництва, збуту та споживання послуг, що знаходяться в одній часовій площині, з метою максимізації власних прибутків.
URI: http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/37199
Type: Theses
Appears in Collections:Наукові видання (ННІ ФЕМ)

Views
Other45
Canada1
Germany5
EU3
France2
United Kingdom2
Italy2
Poland10
Russia2
Slovakia1
Ukraine7
United States9
Downloads
Other15
China4
Germany2
EU1
France1
Poland4
Russia1
Ukraine7
United States1


Files in This Item:
File Description SizeFormatDownloads 
Illiashenko_activities of the company.pdf181.33 kBAdobe PDF36Download


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.