Please use this identifier to cite or link to this item: http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/37221
Title: Антикризовий маркетинг як складова стратегічного управління банком
Authors: Vasylieva, Tetiana Anatoliivna
Kryvych, Yana Mykolaivna 
Keywords: антикризовий маркетинг
антикризисный маркетинг
anticrisis marketing
управління банком
управление банком
bank management
Issue Year: 2013
Publisher: ТОВ «ДД «Папірус»
Citation: Васильєва, Т.А. Антикризовий маркетинг як складова стратегічного управління банком [Текст] / Т.А. Васильєва, Я.М. Кривич // Маркетинг інновацій і інновації у маркетингу : збірник тез доповідей VІI Міжнародної науково-практичної конференції, 26-28 вересня 2013 р. / Відп. за вип. Ю.М. Гладенко. - Суми : ТОВ "ДД "Папірус", 2013. - С. 42-43.
Abstract: Застосування маркетингових інструментів дозволяє не лише здійснити ранню діагностику кризи, але і миттєво відреагувати на кризове явище та вчасно мобілізувати внутрішні резерви банку для забезпечення його ефективного функціонування.
URI: http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/37221
Type: Theses
Appears in Collections:Наукові видання (ННІ ФЕМ)

Views
Other27
Canada1
Germany3
France1
United Kingdom2
Italy1
Ukraine6
Downloads
Other10
China9
Germany2
France1
Italy1
Russia1
Ukraine13


Files in This Item:
File Description SizeFormatDownloads 
Vasylieva_bank management.pdf179.48 kBAdobe PDF37Download


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.