Please use this identifier to cite or link to this item: http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/37240
Title: Поглиблення партнерських стосунків в системі розподілу продукції підприємства
Authors: Грецик, В.А.
Keywords: маркетинг підприємства
маркетинг предприятия
marketing company
Issue Year: 2013
Publisher: ТОВ «ДД «Папірус»
Citation: Герцик, В. А. Поглиблення партнерських стосунків в системі розподілу продукції підприємства [Текст] / В. А. Герцик // Маркетинг інновацій і інновації у маркетингу : збірник тез доповідей VІI Міжнародної науково-практичної конференції, 26-28 вересня 2013 р. / Відп. за вип. Ю.М. Гладенко. - Суми : ТОВ "ДД "Папірус", 2013. - С. 48-49.
Abstract: Розвиток маркетингу кінця XX століття характеризується появою моделі сітьової взаємодії в промисловому маркетингу і концепції маркетингу стосунків. Взаємодія, інтеграція в єдиний процес стають основною ланкою механізму здійснення зв’язку виробництва і споживання, інтереси маркетингу зміщаються у цьому напряму. Від розуміння підприємства як автономної господарчої ланки здійснюється підхід до ланцюга взаємодіючих фірм і окремих суб’єктів ринку, що спільно беруть участь у створенні, розподілу й доведенні до кінцевих споживачів цінностей. Ланцюжок створення цінностей реалізує взаємодію виробничої і споживчої ланки, балансуючи пропорції виробництва і споживання, вибудовує взаємовідносини на взаємовигідній основі. При такому сприйнятті ринкової організації маркетинг виконує функцію узгодження діяльності різних організацій в системі їхньої взаємодії.
URI: http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/37240
Type: Theses
Appears in Collections:Наукові видання (ННІ ФЕМ)

Views
Other1
Canada1
Germany4
France1
Ukraine2
Downloads
Other11
China3
Germany2
Ukraine8
United States1


Files in This Item:
File Description SizeFormatDownloads 
Hertsyk_marketing company.pdf182.42 kBAdobe PDF25Download


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.