Please use this identifier to cite or link to this item: http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/37245
Title: Деякі напрямки удосконалення маркетингової стратегії підприємства
Authors: Ащаулов, В.В.
Keywords: підприємство
маркетинг
ринкова економіка
предприятие
marketing
enterprise
рыночная экономика
market economy
Issue Year: 2013
Publisher: ТОВ «ДД «Папірус»
Citation: Ащаулов, В. В. Деякі напрямки удосконалення маркетингової стратегії підприємства [Текст] / В. В. Ащаулов // Маркетинг інновацій і інновації у маркетингу : збірник тез доповідей VІI Міжнародної науково-практичної конференції, 26-28 вересня 2013 р. / Відп. за вип. Ю.М. Гладенко. - Суми : ТОВ "ДД "Папірус", 2013. - С. 16-17.
Abstract: Функціонування підприємств у нестабільних умовах ринкової економіки вимагає своєчасної адаптації до змін зовнішнього середовища за рахунок розробки та удосконалення управління комплексом інноваційної та маркетингової стратегії. У зв’язку з цим виникає необхідність використання підприємствами принципово нового підходу до вирішення ринкових проблем, націленого на активізацію стратегії діяльності на основі принципів і елементів маркетингу.
URI: http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/37245
Type: Theses
Appears in Collections:Наукові видання (ННІ ФЕМ)

Views
Other2
Canada1
Germany4
France1
United Kingdom2
Italy1
Russia1
Ukraine5
United States2
Downloads
Other55
China3
Germany3
France9
United Kingdom1
Norway2
Romania1
Russia2
Ukraine183
United States2


Files in This Item:
File Description SizeFormatDownloads 
Ashaulov_market economy.pdf174.69 kBAdobe PDF261Download


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.