Please use this identifier to cite or link to this item: http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/37249
Title: Система маркетингу в діяльності туристичних підприємств
Authors: Бобрицька, Н.Д.
Keywords: туристичні підприємства
туристические предприятия
tourist enterprises
маркетинг
marketing
Issue Year: 2013
Publisher: ТОВ «ДД «Папірус»
Citation: Бобрицька, Н. Д. Система маркетингу в діяльності туристичних підприємств [Текст] / Н. Д. Бобрицька // Маркетинг інновацій і інновації у маркетингу : збірник тез доповідей VІI Міжнародної науково-практичної конференції, 26-28 вересня 2013 р. / Відп. за вип. Ю.М. Гладенко. - Суми : ТОВ "ДД "Папірус", 2013. - С. 24-25.
Abstract: Маркетингові стратегії забезпечують не тільки ефективне задоволення потреб ринку, але і успіх підприємства в конкурентній боротьбі. Туристична індустрія України потребує вдосконалення маркетингових технологій, їх адаптації українським можливостям і особливостям умов туризму. Необхідні наукові дослідження з розробки механізму системного застосування маркетингу на туристичному підприємстві з метою гармонізації попиту і пропозиції, їх прогнозування для забезпечення стійкості і стабільного розвитку туристичного підприємства.
URI: http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/37249
Type: Theses
Appears in Collections:Наукові видання (ННІ ФЕМ)

Views
Canada1
Germany3
France1
United Kingdom1
Ukraine7
Downloads
Other3
China3
Germany2
Ukraine7
United States3


Files in This Item:
File Description SizeFormatDownloads 
Bobrutska_marketing.pdf176.97 kBAdobe PDF18Download


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.