Please use this identifier to cite or link to this item: http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/37253
Title: Місце маркетингу інновацій у банківсько-страховій інтеграції на основі концепції «bancassurance»
Authors: Zakharkina, Liudmyla Serhiivna 
Keywords: банк
bank
страхова компанія
страховая компания
insurance company
маркетинг інновацій
маркетинг инноваций
marketing innovation
Issue Year: 2014
Publisher: ТОВ "ДД "Папірус"
Citation: Захаркіна, Л.С. Місце маркетингу інновацій у банківсько-страховій інтеграції на основі концепції «bancassurance» [Текст] / Л. С. Захаркіна // Маркетинг інновацій і інновації в маркетингу : збірник тез доповідей VІIІ Міжнародної науково-практичної конференції, 25-26 вересня 2014 року. — Суми : ТОВ "ДД "Папірус", 2014. — С. 53-55.
Abstract: В останні роки процеси глобалізації активно впливають на усі сфери господарювання, сприяючи інтеграції фінансових посередників, посиленню конкуренції, створенню нових фінансових продуктів та послуг, підвищенню їх якості та більшої відповідності потребам споживачів. Одним із наслідків такого впливу стало виникнення та активізація співпраці банків і страхових компаній та виникнення концепції «bancassurance», яка приносить додаткові вигоди як самим учасникам інтеграційного об’єднання, сприяючи зростанню їх конкурентоспроможності та примноженню прибутків, так і для їх клієнтів, дозволяючи отримувати вигідні продукти за привабливими цінами.
URI: http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/37253
Type: Theses
Appears in Collections:Наукові видання (ННІ ФЕМ)

Views
Other24
Canada1
Germany6
France2
United Kingdom1
Italy1
Russia2
Ukraine6
United States16
Downloads
Other10
China3
Germany2
EU1
France1
United Kingdom1
Russia1
Ukraine17


Files in This Item:
File Description SizeFormatDownloads 
Zakharkina_marketing innovation.pdf195.29 kBAdobe PDF36Download


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.