Please use this identifier to cite or link to this item: http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/37258
Title: Маркетингові можливості для підприємств від кластерного підходу до розвитку території
Authors: Гладенко, Ю.М.
Keywords: товаровиробник
товаропроизводитель
commodity producer
конкурентоспроможність
конкурентоспособность
competitiveness
кластерний підхід
кластерный подход
cluster approach
Issue Year: 2014
Publisher: ТОВ "ДД "Папірус"
Citation: Гладенко, Ю.М. Маркетингові можливості для підприємств від кластерного підходу до розвитку території [Текст] / Ю.М. Гладенко // Маркетинг інновацій і інновації в маркетингу: збірник тез доповідей VIIІ Міжнародної науково-практичної конференції, 25-26 вересня 2014 року. – Суми : ТОВ "ДД "Папірус", 2014. - С. 37-38.
Abstract: Українське суспільство отримало новий поштовх у еволюції свого розвитку та становлення. Це відбулося під впливом стагнуючого економічного та політичного сценарію, що розвивався в країні до кінця 2013 р. Можлива зупинка України на шляху до євроінтеграції створила хвилю невдоволення прогресивної частини населення, яка переросла в суспільне переосмислення політичного та економічного стану, місця громади в розвитку та персональної відповідальності громадянина перед країною.
URI: http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/37258
Type: Theses
Appears in Collections:Наукові видання (ННІ ФЕМ)

Views
Other36
Canada1
Germany2
France3
United Kingdom1
Italy2
Ukraine3
United States1
Downloads
Other18
China4
Germany2
France3
Poland1
Ukraine8
United States12


Files in This Item:
File Description SizeFormatDownloads 
Hladenko_cluster approach.pdf180.74 kBAdobe PDF48Download


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.