Please use this identifier to cite or link to this item: http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/37262
Title: Клієнтоорієнтовний спосіб ведення бізнесу як інноваційний шлях розвитку підприємництва
Authors: Holysheva, Yevheniia Oleksiivna
Keywords: інновації
инновации
innovation
розвиток підприємництва
развитие предпринимательства
business development
Issue Year: 2013
Publisher: ТОВ «ДД «Папірус»
Citation: Голишева, Є. О. Клієнтоорієнтовний спосіб ведення бізнесу як інноваційний шлях розвитку підприємництва [Текст] / Є. О. Голишева // Маркетинг інновацій і інновації у маркетингу : збірник тез доповідей VІI Міжнародної науково-практичної конференції, 26-28 вересня 2013 р. / Відп. за вип. Ю.М. Гладенко. - Суми : ТОВ "ДД "Папірус", 2013. - С. 56-57.
Abstract: Оскільки маркетинг відносин включає індивідуальний підхід до кожного клієнта, то існує думка, що така концепція підходить лише для промислових підприємств, які мають обмежену кількість споживачів та партнерів. Але із появою новітніх комп’ютерних та інформаційних технологій запровадження індивідуального підходу стало можливим і для підприємств масового виробництва та сфери послуг (це успішно демонструють компанії мобільного зв’язку та банківські установи).
URI: http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/37262
Type: Theses
Appears in Collections:Наукові видання (ННІ ФЕМ)

Views
Other59
Canada1
Czech Republic1
Germany2
United Kingdom1
Italy1
Netherlands1
Poland4
Ukraine3
United States2
Downloads
Other23
China4
Germany2
Russia3
Ukraine18
United States1


Files in This Item:
File Description SizeFormatDownloads 
Holysheva_business development.pdf192.39 kBAdobe PDF51Download


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.