Please use this identifier to cite or link to this item: http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/37272
Title: Особливості маркетингових досліджень споживачів освітніх послуг
Authors: Голубьонкова, О.О.
Keywords: маркетингове дослідження
маркетинговое исследование
marketing research
освітні послуги
образовательные услуги
educational services
ринок праці
рынок труда
labor market
Issue Year: 2014
Publisher: ТОВ "ДД "Папірус"
Citation: Голубьонкова, О.О. Особливості маркетингових досліджень споживачів освітніх послуг [Текст] / О.О. Голубьонкова // Маркетинг інновацій і інновації в маркетингу: збірник тез доповідей VIIІ Міжнародної науково-практичної конференції, 25-26 вересня 2014 року. – Суми : ТОВ "ДД "Папірус", 2014. - С. 41-42.
Abstract: Для ефективної діяльності будь-яке підприємство має проводити маркетингові дослідження. Якісно проведене маркетингове дослідження дозволяє знизити рівень невизначеності майбутнього, більш чітко визначити цільовий сегмент і розробити ефективний стратегічний план. Вважається, що якісне маркетингове дослідження – це вірно обраний метод із застосуванням доцільних методик за умов професійної інтерпретації отриманих результатів.
URI: http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/37272
Type: Theses
Appears in Collections:Наукові видання (ННІ ФЕМ)

Views
Other38
Canada1
Germany3
France3
United Kingdom2
Ukraine10
Downloads
Other17
China4
Germany2
Ukraine9
United States1


Files in This Item:
File Description SizeFormatDownloads 
Holubenkova_labor market.pdf187.34 kBAdobe PDF33Download


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.