Please use this identifier to cite or link to this item: http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/37275
Title: Інженерне та маркетингове забезпечення розробки науково-технічних нововведень
Authors: Герасимчук, В.Г.
Keywords: товар
goods
конкурентоспроможність
конкурентоспособность
competitiveness
маркетинг
marketing
Issue Year: 2014
Publisher: ТОВ "ДД "Папірус"
Citation: Герасимчук, В.Г. Інженерне та маркетингове забезпечення розробки науково-технічних нововведень [Текст] / В.Г. Герасимчук // Маркетинг інновацій і інновації в маркетингу: збірник тез доповідей VIIІ Міжнародної науково-практичної конференції, 25-26 вересня 2014 року. – Суми : ТОВ "ДД "Папірус", 2014. - С. 35-36.
Abstract: Успіх компанії безпосередньо залежить від того, наскільки вдало вона розробляє та впроваджує на ринку нові товари. Основними етапами процесу розробки нового товару маркетологи вважають наступні: генерування ідей, відбір ідей стосовно товару-новинки, розробка та тестування концепції нового товару, формулювання стратегії маркетингу (маркетинг-мікс: товар, ціна, місце, просування), проведення економічного аналізу, створення зразків товару, пробний маркетинг (продаж), комерціалізація, моніторинг ринку та управління товарним виробництвом. При розгляді кожного з етапів життєвого циклу товару (ЖЦТ) від генерування ідей й до утилізації використаного продукту важливо визначити їх виконавців.
URI: http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/37275
Type: Theses
Appears in Collections:Наукові видання (ННІ ФЕМ)

Views
Other37
Canada1
Germany5
France2
United Kingdom1
Italy1
Moldova1
Ukraine3
Downloads
Other15
China3
Germany3
EU1
Russia1
Ukraine23


Files in This Item:
File Description SizeFormatDownloads 
Herasymchuk_marketing.pdf186.68 kBAdobe PDF46Download


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.