Please use this identifier to cite or link to this item: http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/37277
Title: Формування структури іміджу кооперативних організацій
Authors: Величко, О.М.
Keywords: кооператив
cooperative
імідж організації
имидж организации
image of organization
Issue Year: 2014
Publisher: ТОВ "ДД "Папірус"
Citation: Величко, О.М. Формування структури іміджу кооперативних організацій [Текст] / О.М. Величко // Маркетинг інновацій і інновації в маркетингу: збірник тез доповідей VIIІ Міжнародної науково-практичної конференції, 25-26 вересня 2014 року. – Суми : ТОВ "ДД "Папірус", 2014. - С. 29-30.
Abstract: Кожна галузь, форма організації, підприємство має свій образ в свідомості інших учасників ринку, незалежно від того, усвідомлюється це чи ні. Взаємодія великої кількості екзогенних та ендогенних чинників створює імідж об’єкту, який в результаті відображає індивідуальний образ сприйняття, усвідомлення його специфічних рис та особливостей.
URI: http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/37277
Type: Theses
Appears in Collections:Наукові видання (ННІ ФЕМ)

Views
Other58
Canada1
Germany4
EU1
United Kingdom1
Italy1
Russia1
Ukraine1
Downloads
Other18
China3
Germany2
EU1
Russia1
Ukraine9


Files in This Item:
File Description SizeFormatDownloads 
Velychko_image of organization.pdf180.26 kBAdobe PDF34Download


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.