Please use this identifier to cite or link to this item: http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/37277
Or use following links to share this resource in social networks: Recommend this item
Title Формування структури іміджу кооперативних організацій
Authors Величко, О.М.
ORCID
Keywords кооператив
cooperative
імідж організації
имидж организации
image of organization
Type Conference Papers
Date of Issue 2014
URI http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/37277
Publisher ТОВ "ДД "Папірус"
License
Citation Величко, О.М. Формування структури іміджу кооперативних організацій [Текст] / О.М. Величко // Маркетинг інновацій і інновації в маркетингу: збірник тез доповідей VIIІ Міжнародної науково-практичної конференції, 25-26 вересня 2014 року. – Суми : ТОВ "ДД "Папірус", 2014. - С. 29-30.
Abstract Кожна галузь, форма організації, підприємство має свій образ в свідомості інших учасників ринку, незалежно від того, усвідомлюється це чи ні. Взаємодія великої кількості екзогенних та ендогенних чинників створює імідж об’єкту, який в результаті відображає індивідуальний образ сприйняття, усвідомлення його специфічних рис та особливостей.
Appears in Collections: Наукові видання (ННІ ФЕМ)

Views

Australia Australia
1
Canada Canada
15700
EU EU
1
Germany Germany
1115971
Ireland Ireland
612248
Italy Italy
1
Lithuania Lithuania
1
Russia Russia
1
Ukraine Ukraine
12713185
United Kingdom United Kingdom
6357958
United States United States
38138881
Unknown Country Unknown Country
12713184

Downloads

China China
3
EU EU
1
Germany Germany
2
Lithuania Lithuania
1
Russia Russia
1
Ukraine Ukraine
38138880
United Kingdom United Kingdom
1
United States United States
4610627
Unknown Country Unknown Country
20

Files

File Size Format Downloads
Velychko_image of organization.pdf 180,26 kB Adobe PDF 42749536

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.