Please use this identifier to cite or link to this item: http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/37291
Title: Аналіз маркетингових комунікаційних практик громадських організацій із протидії торгівлі людьми
Authors: Борисова, Т.М.
Keywords: некомерційний маркетинг
некоммерческий маркетинг
non-profit marketing
торгівля людьми
торговля людьми
human trafficking
Issue Year: 2013
Publisher: ТОВ «ДД «Папірус»
Citation: Борисова, Т. М. Аналіз маркетингових комунікаційних практик громадських організацій із протидії торгівлі людьми [Текст] / Т. М. Борисова // Маркетинг інновацій і інновації у маркетингу : збірник тез доповідей VІI Міжнародної науково-практичної конференції, 26-28 вересня 2013 р. / Відп. за вип. Ю.М. Гладенко. - Суми : ТОВ "ДД "Папірус", 2013. - С. 32-33.
Abstract: Актуальність дослідження пов’язана із необхідністю виявлення напрямів підвищення ефективності заходів із протидії торгівлі людьми засобами некомерційного маркетингу, а саме засобами маркетингових комунікацій як цілеспрямованих впливів через систему повідомлень на цільові споживацькі групи з метою зміни їх поведінки у напрямку активного чи пасивного впливу на джерело ризику задля не потрапляння ними у ситуацію торгівлі людьми.
URI: http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/37291
Type: Theses
Appears in Collections:Наукові видання (ННІ ФЕМ)

Views
Other72
Canada1
Germany2
France1
Italy1
Russia2
Ukraine6
United States1
Downloads
Other12
China6
Germany2
Ukraine11


Files in This Item:
File Description SizeFormatDownloads 
Borysova_Human Trafficking.pdf183 kBAdobe PDF31Download


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.