Please use this identifier to cite or link to this item: http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/37305
Title: Mechanism of the industrial enterprises marketing communication synthesized effect formation
Other Titles: Механізм формування синтезованого ефекту маркетингових комунікацій промислового підприємства
Механизм формирования синтезированного эффекта маркетинговых коммуникаций промышленного предприятия
Authors: Tymokhina, Yana Oleksandrivna
Keywords: synthesized marketing communications
synthesized effect
principles
functions
mechanism
industrial enterprise
синтезовані маркетингові комунікації
синтезований ефект
функції
механізм
промислове підприємство
принципи
синтезированные маркетинговые коммуникации
синтезированный эффект
принципы
функции
механизм
промышленное предприятие
Issue Year: 2014
Publisher: Sumy State University
Citation: Tymokhina, Y. O. Mechanism of the industrial enterprises marketing communication synthesized effect formation [Текст] / Y. O. Tymokhina // Маркетинг і менеджмент інновацій. - 2014. - № 3. - С. 73-79.
Abstract: У статті проаналізовано законодавство, що регламентує синтезовані маркетингові комунікації, узагальнено принципи та функції синтезованого ефекту маркетингових комунікацій, запропоновано механізм формування синтезованого ефекту маркетингових комунікацій та обґрунтовано доцільність його використання.
В статье проанализировано законодательство, регламентирующее синтезированные маркетинговые коммуникации, обобщены принципы и функции синтезированного эффекта маркетинговых коммуникаций, предложен механизм формирования синтезированного эффекта маркетинговых коммуникаций и обоснована целесообразность его использования.
The author analyzes the laws regulating synthesized marketing communications, generalizes principles and functions of marketing communications synthesized effect, suggestes the mechanism formation of marketing communications synthesized effect of industrial enterprises and substantiates practicability of its use.
URI: http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/37305
Type: Article
Appears in Collections:Маркетинг і менеджмент інновацій

Views
Other91
Canada1
Germany4
Ecuador1
United Kingdom4
Indonesia1
India1
Pakistan2
Slovakia1
Ukraine3
United States2
Downloads
Other47
China18
Germany2
Indonesia2
Kazakhstan1
Ukraine2


Files in This Item:
File Description SizeFormatDownloads 
Tymokhina.pdf347.76 kBAdobe PDF72Download


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.