Please use this identifier to cite or link to this item: http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/37316
Title: Моделювання еволюції потреб споживача для прогнозної оцінки споживчої цінності інновацій
Authors: Глівенко, Л.К.
Keywords: маркетингове дослідження
маркетинговое исследование
marketing research
потреби споживача
потребность потребителя
consumer needs
інновації
инновации
innovation
Issue Year: 2014
Publisher: ТОВ "ДД "Папірус"
Citation: Глівенко, Л.К. Моделювання еволюції потреб споживача для прогнозної оцінки споживчої цінності інновацій / Л.К. Глівенко // Маркетинг інновацій і інновації в маркетингу: збірник тез доповідей VIIІ Міжнародної науково-практичної конференції, 25-26 вересня 2014 року. – Суми : ТОВ "ДД "Папірус", 2014. - С. 39-40.
Abstract: Відповідність нових продуктів потребам споживачів є одною з основних умов їх ринкового успіху. Існуючі методи оцінки цієї відповідності, що базуються на даних маркетингових досліджень потреб та ступеня їх задоволеності, дають змогу оцінити лише «явні» потреби на момент тестування споживача, у той час як умовою успішності нового продукту стає визначення, поряд з поточним, майбутнього стану потреб, які дадуть змогу передбачити майбутню оцінку споживачем цінності нового продукту.
URI: http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/37316
Type: Theses
Appears in Collections:Наукові видання (ННІ ФЕМ)

Views
Other52
Canada1
Germany3
EU1
France1
United Kingdom3
Poland3
Ukraine4
United States2
Downloads
Other14
China3
Germany2
Ukraine22


Files in This Item:
File Description SizeFormatDownloads 
Hlivenko_innovation.pdf204.76 kBAdobe PDF41Download


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.