Please use this identifier to cite or link to this item: http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/37316
Or use following links to share this resource in social networks: Recommend this item
Title Моделювання еволюції потреб споживача для прогнозної оцінки споживчої цінності інновацій
Authors Глівенко, Л.К.
ORCID
Keywords маркетингове дослідження
маркетинговое исследование
marketing research
потреби споживача
потребность потребителя
consumer needs
інновації
инновации
innovation
Type Conference Papers
Date of Issue 2014
URI http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/37316
Publisher ТОВ "ДД "Папірус"
License
Citation Глівенко, Л.К. Моделювання еволюції потреб споживача для прогнозної оцінки споживчої цінності інновацій / Л.К. Глівенко // Маркетинг інновацій і інновації в маркетингу: збірник тез доповідей VIIІ Міжнародної науково-практичної конференції, 25-26 вересня 2014 року. – Суми : ТОВ "ДД "Папірус", 2014. - С. 39-40.
Abstract Відповідність нових продуктів потребам споживачів є одною з основних умов їх ринкового успіху. Існуючі методи оцінки цієї відповідності, що базуються на даних маркетингових досліджень потреб та ступеня їх задоволеності, дають змогу оцінити лише «явні» потреби на момент тестування споживача, у той час як умовою успішності нового продукту стає визначення, поряд з поточним, майбутнього стану потреб, які дадуть змогу передбачити майбутню оцінку споживачем цінності нового продукту.
Appears in Collections: Наукові видання (ННІ ФЕМ)

Views

Canada Canada
1
EU EU
1
France France
1
Germany Germany
161869
Ireland Ireland
36849
Lithuania Lithuania
1
Poland Poland
3
Singapore Singapore
1
Ukraine Ukraine
1350836
United Kingdom United Kingdom
573770
United States United States
7522108
Unknown Country Unknown Country
1350835

Downloads

China China
3
Germany Germany
2
Lithuania Lithuania
1
Ukraine Ukraine
4047939
United Kingdom United Kingdom
1
United States United States
573772
Unknown Country Unknown Country
25

Files

File Size Format Downloads
Hlivenko_innovation.pdf 204,76 kB Adobe PDF 4621743

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.