Please use this identifier to cite or link to this item: http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/37418
Or use following links to share this resource in social networks: Recommend this item
Title Інтегрований підхід до управління стратегією маркетингових комунікацій
Authors Mishenina, Halyna Anatoliivna
ORCID
Keywords маркетингові комунікації
маркетинговые коммуникации
marketing communication
управління
управление
management
Type Conference Papers
Date of Issue 2014
URI http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/37418
Publisher ТОВ "ДД "Папірус"
License
Citation Мішеніна, Г.А. Інтегрований підхід до управління стратегією маркетингових комунікацій [Текст] / Г.А. Мішеніна // Маркетинг інновацій і інновації у маркетингу: збірник тез доповідей VІIІ Міжнародної науково-практичної конференції, 25-26 вересня 2014 року. — Суми : ТОВ "ДД "Папірус", 2014. — С. 106-107.
Abstract Останнім часом сфера маркетингу суттєво змінилася. З одного боку, відбулося активне відокремлення окремих маркетингових напрямків, з іншого боку, актуальною стала «дифузія» маркетингових елементів, їх технологічно вивірене взаємопроникнення.
Appears in Collections: Наукові видання (ННІ ФЕМ)

Views

Canada Canada
1
China China
1
Czechia Czechia
2
France France
2
Germany Germany
5
Ireland Ireland
21088
Lithuania Lithuania
1
Singapore Singapore
337835
Ukraine Ukraine
113671
United Kingdom United Kingdom
57761
United States United States
31631
Unknown Country Unknown Country
113670

Downloads

China China
2
France France
337833
Germany Germany
2
Lithuania Lithuania
1
Russia Russia
2
Ukraine Ukraine
337833
United Kingdom United Kingdom
1849
United States United States
57759
Unknown Country Unknown Country
22

Files

File Size Format Downloads
Mishenina_management.pdf 255,29 kB Adobe PDF 735303

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.