Please use this identifier to cite or link to this item: http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/37450
Or use following links to share this resource in social networks: Recommend this item
Title Соціальний маркетинг лісогосподарських підприємств
Authors Mishenin, Yevhen Vasylovych  
Mishenina, Natalia Viktorivna
ORCID http://orcid.org/0000-0003-1597-3270
Keywords соціальний маркетинг
социальный маркетинг
social marketing
лісове господарство
лесное хозяйство
forestry
Type Conference Papers
Date of Issue 2013
URI http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/37450
Publisher ТОВ «ДД «Папірус»
License
Citation Мішенін, Є.В. Соціальний маркетинг лісогосподарських підприємств [Текст] / Є.В. Мішенін, Н.В. Мішеніна // Маркетинг інновацій і інновації у маркетингу : збірник тез доповідей VІI Міжнародної науково-практичної конференції, 26-28 вересня 2013 р. / Відп. за вип. Ю.М. Гладенко. - Суми : ТОВ "ДД "Папірус", 2013. - С. 193-195.
Abstract Реалізація соціально-екологічної відповідальності у лісогосподарюванні обов’язково має передбачати застосування таких еколого-економічних технологій управління, як екологічно орієнтований соціальний маркетинг (соціальний маркетинг лісоекологічного спрямування). Соціальний маркетинг лісоекологічного спрямування як еколого-економічна технологія соціально відповідального управління лісогосподарюванням, нами розглядається на основі існуючої концепції соціального маркетингу. У роботі [1] відмічається, що згідно з концепцією соціального маректингу головним завданням підприємства є визначення потреб, бажань та інтересів цільових ринків, а також забезпечення їх задоволення шляхом більш ефективним по відношенню до конкурентів, проте зберігаючи при цьому благоустрій суспільства та окремих споживачів.
Appears in Collections: Наукові видання (ННІ ФЕМ)

Views

Canada Canada
1
France France
1
Germany Germany
6
Ireland Ireland
53389
Lithuania Lithuania
1
Singapore Singapore
1
Ukraine Ukraine
412003
United Kingdom United Kingdom
207191
United States United States
3404794
Unknown Country Unknown Country
412002

Downloads

China China
3
France France
1
Germany Germany
2
Ireland Ireland
1
Lithuania Lithuania
1
Singapore Singapore
1
Ukraine Ukraine
1235603
United Kingdom United Kingdom
1
United States United States
3404795
Unknown Country Unknown Country
21

Files

File Size Format Downloads
Mishenin_social marketing.pdf 193.27 kB Adobe PDF 4640429

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.