Please use this identifier to cite or link to this item: http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/37450
Title: Соціальний маркетинг лісогосподарських підприємств
Authors: Mishenin, Yevhen Vasylovych 
Mishenina, Natalia Viktorivna
Keywords: соціальний маркетинг
социальный маркетинг
social marketing
лісове господарство
лесное хозяйство
forestry
Issue Year: 2013
Publisher: ТОВ «ДД «Папірус»
Citation: Мішенін, Є.В. Соціальний маркетинг лісогосподарських підприємств [Текст] / Є.В. Мішенін, Н.В. Мішеніна // Маркетинг інновацій і інновації у маркетингу : збірник тез доповідей VІI Міжнародної науково-практичної конференції, 26-28 вересня 2013 р. / Відп. за вип. Ю.М. Гладенко. - Суми : ТОВ "ДД "Папірус", 2013. - С. 193-195.
Abstract: Реалізація соціально-екологічної відповідальності у лісогосподарюванні обов’язково має передбачати застосування таких еколого-економічних технологій управління, як екологічно орієнтований соціальний маркетинг (соціальний маркетинг лісоекологічного спрямування). Соціальний маркетинг лісоекологічного спрямування як еколого-економічна технологія соціально відповідального управління лісогосподарюванням, нами розглядається на основі існуючої концепції соціального маркетингу. У роботі [1] відмічається, що згідно з концепцією соціального маректингу головним завданням підприємства є визначення потреб, бажань та інтересів цільових ринків, а також забезпечення їх задоволення шляхом більш ефективним по відношенню до конкурентів, проте зберігаючи при цьому благоустрій суспільства та окремих споживачів.
URI: http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/37450
Type: Theses
Appears in Collections:Наукові видання (ННІ ФЕМ)

Views
Other40
Canada1
Germany6
France1
United Kingdom2
Ukraine6
United States1
Downloads
Other19
China3
Germany2
France1
Ukraine2
United States1


Files in This Item:
File Description SizeFormatDownloads 
Mishenin_social marketing.pdf193.27 kBAdobe PDF28Download


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.