Please use this identifier to cite or link to this item: http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/37471
Title: Формування теорії ціноутворення та її вплив на методологію визначення ціни у промисловості
Authors: Olefirenko, Oleh Mykhailovych
Keywords: ціноутворення
ценообразование
pricing
промисловість
промышленность
industry
Issue Year: 2013
Publisher: ТОВ «ДД «Папірус»
Citation: Олефіренко, О.М. Формування теорії ціноутворення та її вплив на методологію визначення ціни у промисловості [Текст] / О.М. Олефіренко // Маркетинг інновацій і інновації у маркетингу : збірник тез доповідей VІI Міжнародної науково-практичної конференції, 26-28 вересня 2013 р. / Відп. за вип. Ю.М. Гладенко. - Суми : ТОВ "ДД "Папірус", 2013. - С. 207-208.
Abstract: Як і сто років тому, однією з ключових проблем сучасного маркетингу були, є і залишаються питання визначення вартості товарів чи послуг та управління їх ціноутворенням за сферами бізнесу. Вартість перманентно залишається ключовим фактором визначення ціни на товар чи послугу, однак питання яку саме з базових парадигм (теорій вартості) визначення вартості потрібно враховувати при ціноутворенні в сучасних специфічних умовах ринку залишаються відкритими і сьогодні.
URI: http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/37471
Type: Theses
Appears in Collections:Наукові видання (ННІ ФЕМ)

Views
Other41
Canada1
Germany4
France2
United Kingdom1
Italy3
Ukraine5
United States1
Downloads
Other8
China3
Germany2
France1
Ukraine4


Files in This Item:
File Description SizeFormatDownloads 
Olefirenko_industry.pdf174.23 kBAdobe PDF18Download


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.