Please use this identifier to cite or link to this item: http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/37496
Title: Базові моделі ціноутворення та найпоширеніші типи цінової політики
Authors: Riabchenko, Iryna Mykhailivna 
Keywords: цінова політика
ценовая политика
pricing policy
ціноутворення
ценообразование
price formation
Issue Year: 2013
Publisher: ТОВ «ДД «Папірус»
Citation: Рябченко, І.М. Базові моделі ціноутворення та найпоширеніші типи цінової політики [Текст] / І.М. Рябченко // Маркетинг інновацій і інновації у маркетингу : збірник тез доповідей VІI Міжнародної науково-практичної конференції, 26-28 вересня 2013 р. / Відп. за вип. Ю.М. Гладенко. - Суми : ТОВ "ДД "Папірус", 2013. - С. 246-247.
Abstract: Ціноутворення займає ключове місце в системі ринкових відносин. Важливе значення ціноутворення як економічного інструменту полягає в тому, що воно безпосередньо впливає на характер формування та величину доходу підприємства у процесі реалізації його продукції.
URI: http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/37496
Type: Theses
Appears in Collections:Наукові видання (ННІ ФЕМ)

Views
Other91
Canada1
Czech Republic3
Germany3
France2
United Kingdom1
Italy2
Ukraine16
Downloads
Other50
China3
Czech Republic1
Germany2
EU1
France1
Russia1
Ukraine33
United States2


Files in This Item:
File Description SizeFormatDownloads 
Riabchenko_pricing policy.pdf171.23 kBAdobe PDF94Download


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.