Проблеми та протиріччя маркетингу в економіці трансформацій
No Thumbnail Available
Date
2013
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
ТОВ «ДД «Папірус»
Theses
Date of Defense
Scientific Director
Speciality
Date of Presentation
Abstract
На сьогодні головним протиріччям застосування маркетингу у світі є протиріччя між спонуканням до збільшення загальних обсягів споживання товарів й обмеженістю природних ресурсів та матеріальних можливостей споживачів. Якщо у світі в цілому виробляється товарів у півтора рази більше, ніж людині необхідно для користування, то зрозу¬міло, що людство не тільки надмірно «знущається» над навколишнім середовищем, а й фактично «обкрадає» наступні покоління.
Keywords
маркетинг, marketing, економіка трансформацій, экономика трансформаций, economy of transformation
Citation
Тєлєтов, О.С.
Проблеми та протиріччя маркетингу в економіці трансформацій [Текст] / О.С. Тєлєтов
// Маркетинг інновацій і інновації у маркетингу : збірник тез доповідей VІI Міжнародної науково-практичної конференції, 26-28 вересня 2013 р. / Відп. за вип. Ю.М. Гладенко. - Суми : ТОВ "ДД "Папірус", 2013. - С. 269-270.