Please use this identifier to cite or link to this item: http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/37641
Title: Вартісний аспект екологоорієнтованого управління бізнес-іміджем підприємства
Authors: Shyshova, Yuliia Hryhorivna
Keywords: бізнес-імідж
бизнес-имидж
business image
фінансово-економічна діяльність
финансово-экономическая деятельность
financial-economic activity
підприємство
предприятие
enterprise
Issue Year: 2014
Publisher: ТОВ "ДД "Папірус"
Citation: Шишова, Ю.Г. Вартісний аспект екологоорієнтованого управління бізнес-іміджем підприємства [Текст] / Ю.Г. Шишова // Маркетинг інновацій і інновації у маркетингу: збірник тез доповідей VІIІ Міжнародної науково-практичної конференції, 25-26 вересня 2014 р. — Суми: ТОВ "ДД "Папірус", 2014. — С. 199-200.
Abstract: Перспективи розвитку підприємств в сучасних умовах господарювання визначаються здебільшого бізнес-іміджем, що формує підприємство для внутрішніх та зовнішніх адресних груп. Від сприйняття компанії такими економічними агентами, як: акціонери, споживачі продукції або послуг, партнери, - залежить її престиж та репутація. Особливо актуальним у конкурентному середовищі є формування позитивного бізнес-іміджу підприємства для інвесторів та кредиторів, які безпосередньо впливають на фінансові можливості суб'єктів господарювання.
URI: http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/37641
Type: Theses
Appears in Collections:Наукові видання (ННІ ФЕМ)

Views
Other68
Canada1
Germany4
United Kingdom3
Russia1
Ukraine1
United States2
Downloads
Other14
China2
Germany2
Russia1
Ukraine6


Files in This Item:
File Description SizeFormatDownloads 
Shyshova_enterprise.pdf192.9 kBAdobe PDF25Download


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.