Please use this identifier to cite or link to this item: http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/38015
Or use following links to share this resource in social networks: Recommend this item
Title Етичні проблеми використання нейромаркетингу
Authors Булатова, А.С.
ORCID
Keywords нейромаркетинг
neuromarketing
Type Conference Papers
Date of Issue 2014
URI http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/38015
Publisher Сумський державний університет
License
Citation Булатова, А.С. Етичні проблеми використання нейромаркетингу [Текст] / А.С. Булатова; наук. кер. Є.О. Голишева // Економічні проблеми сталого розвитку : матеріали Міжнародної науково-практичної конференції, присвяченої пам'яті проф. Балацького О.Ф., м. Суми, 6-8 травня 2014 р.: у 2-х т. / За заг. ред.: О.В. Прокопенко, О.В. Люльова. - Суми : СумДУ, 2014. - Т.2. - С. 153-154.
Abstract Нейромаркетинг – не особливо нова тема, але інтерес до неї зростає. Цією темою цікавляться журналісти і маркетологи. Про цей напрямок говорять з обережністю, адже це найсильніший механізм маніпулювання споживачем. Існує думка, що нейромаркетінг має вплив, якому неможливо протистояти.
Appears in Collections: Наукові видання (ННІ ФЕМ)

Views

Brazil Brazil
1
Canada Canada
1
Czechia Czechia
1
France France
1
Germany Germany
4
Greece Greece
1
India India
1
Ireland Ireland
680213
Italy Italy
2
Lithuania Lithuania
1
Netherlands Netherlands
1018
Spain Spain
1
Ukraine Ukraine
6011864
United Kingdom United Kingdom
2649011
United States United States
48710964
Unknown Country Unknown Country
6011863

Downloads

Brazil Brazil
1
Canada Canada
1
China China
1210015
France France
4
Germany Germany
32545
India India
1
Ireland Ireland
1
Lithuania Lithuania
1
Romania Romania
1
Russia Russia
1
Slovakia Slovakia
1
Spain Spain
2
Ukraine Ukraine
18002996
United Kingdom United Kingdom
1
United States United States
33356980
Unknown Country Unknown Country
38

Files

File Size Format Downloads
Bulatova.pdf 263,94 kB Adobe PDF 52602589

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.