Please use this identifier to cite or link to this item: http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/38209
Title: Інноваційний товар в маркетинговій діяльності підприємства
Authors: Макаренко, Є.В.
Keywords: інноваційний товар
инновационный товар
innovative product
маркетингова діяльність
маркетинговая деятельность
marketing activity
Issue Year: 2014
Publisher: Сумський державний університет
Citation: Макаренко, Є.В. Інноваційний товар в маркетинговій діяльності підприємства [Текст] / Є.В. Макаренко; наук. кер. О.Ф. Грищенко // Економічні проблеми сталого розвитку : матеріали Міжнародної науково-практичної конференції, присвяченої пам'яті проф. Балацького О.Ф., м. Суми, 6-8 травня 2014 р.: у 2-х т. / За заг. ред.: О.В. Прокопенко, О.В. Люльова. - Суми : СумДУ, 2014. - Т.2. - С. 205-206.
Abstract: Сучасна економіка в умовах кризи стикається з такою проблемою як високий рівень конкуренції, через що скорочується життєвий цикл товару. Особливо відчули це компанії, які спеціалізуються на найбільш постраждалих галузях: будівництво, металургія, фінанси тощо. У таких умовах одним із найперспективніших шляхів вирішення цих проблем є орієнтація підприємства на інноваційний шлях розвитку. Тому виведення на ринок нового товару є важливим елементом діяльності компанії в цей період, від нього залежить і подальший успіх, і прибутковість усіх товарів підприємства.
URI: http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/38209
Type: Theses
Appears in Collections:Наукові видання (ННІ ФЕМ)

Views
Other89
Canada1
China10
Germany4
France1
United Kingdom2
Italy2
Singapore1
Ukraine12
United States2
Downloads
Other23
China3
Germany3
France1
Singapore1
Ukraine74
United States2


Files in This Item:
File Description SizeFormatDownloads 
Makarenko.pdf258.83 kBAdobe PDF107Download


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.