Інновації у дизайні упаковки
No Thumbnail Available
Date
2014
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
Сумський державний університет
Theses
Date of Defense
Scientific Director
Speciality
Date of Presentation
Abstract
Сьогодні магазини стали музеями потужності і величі ринкової економіки. У середньому супермаркеті споживач може ознайомитися з 40 тисячами різних упаковок, які ховають у собі найрізноманітніші товари. Близько 70 % рішень про купівлю товару споживач приймає безпосередньо під час самої покупки в супермаркеті. Тому розробка дизайну упаковки має дуже велике значення, і цей процес слід сприймати не як витрати, а як один з найбільш вигідних способів інвестування.
Keywords
інновації, инновации, innovation, дизайн упаковки, packaging design
Citation
Ілляшенко, Н.С.
Інновації у дизайні упаковки [Текст] / Н.С. Ілляшенко, В.М. Шатова
// Економічні проблеми сталого розвитку : матеріали Міжнародної науково-практичної конференції, присвяченої пам'яті проф. Балацького О.Ф., м. Суми, 6-8 травня 2014 р.: у 2-х т. / За заг. ред.: О.В. Прокопенко, О.В. Люльова. - Суми : СумДУ, 2014. - Т.2. - С. 200-201.