Інновації у дизайні упаковки

No Thumbnail Available

Date

2014

Journal Title

Journal ISSN

Volume Title

Publisher

Сумський державний університет
Theses

Date of Defense

Scientific Director

Speciality

Date of Presentation

Abstract

Сьогодні магазини стали музеями потужності і величі ринкової економіки. У середньому супермаркеті споживач може ознайомитися з 40 тисячами різних упаковок, які ховають у собі найрізноманітніші товари. Близько 70 % рішень про купівлю товару споживач приймає безпосередньо під час самої покупки в супермаркеті. Тому розробка дизайну упаковки має дуже велике значення, і цей процес слід сприймати не як витрати, а як один з найбільш вигідних способів інвестування.

Keywords

інновації, инновации, innovation, дизайн упаковки, packaging design

Citation

Ілляшенко, Н.С. Інновації у дизайні упаковки [Текст] / Н.С. Ілляшенко, В.М. Шатова // Економічні проблеми сталого розвитку : матеріали Міжнародної науково-практичної конференції, присвяченої пам'яті проф. Балацького О.Ф., м. Суми, 6-8 травня 2014 р.: у 2-х т. / За заг. ред.: О.В. Прокопенко, О.В. Люльова. - Суми : СумДУ, 2014. - Т.2. - С. 200-201.

Endorsement

Review

Supplemented By

Referenced By