Please use this identifier to cite or link to this item: http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/38241
Or use following links to share this resource in social networks: Recommend this item
Title Інноваційні методи просування продукції
Authors Bilovodska, Olena Anatoliivna  
Граділь, А.А.
ORCID http://orcid.org/0000-0003-3707-0734
Keywords інноваційні методи
инновационные методы
innovative methods
продукція
продукция
production
Type Conference Papers
Date of Issue 2014
URI http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/38241
Publisher Сумський державний університет
License
Citation Біловодська, О.А. Інноваційні методи просування продукції [Текст] / О.А. Біловодська, А.А. Граділь // Економічні проблеми сталого розвитку : матеріали Міжнародної науково-практичної конференції, присвяченої пам'яті проф. Балацького О.Ф., м. Суми, 6-8 травня 2014 р.: у 2-х т. / За заг. ред.: О.В. Прокопенко, О.В. Люльова. - Суми : СумДУ, 2014. - Т.2. - С. 197-198.
Abstract Комунікативна політика являє собою реалізацію на практиці четвертого елемента комплексу маркетингу «promotion» (від англійської – просування). Вона передбачає рішення задач пов'язаних з тим, як, через кого та якими способами просувати товар на ринок.
Appears in Collections: Наукові видання (ННІ ФЕМ)

Views

Canada Canada
1
Finland Finland
1
France France
5866
Germany Germany
1245990
Greece Greece
17594
Ireland Ireland
165648
Lithuania Lithuania
1
Poland Poland
2
Singapore Singapore
1
Sweden Sweden
1
Ukraine Ukraine
25081642
United Kingdom United Kingdom
12706468
United States United States
73998883
Unknown Country Unknown Country
25081641

Downloads

China China
2
France France
1245988
Germany Germany
2
Ireland Ireland
165646
Lithuania Lithuania
1
Russia Russia
13
Ukraine Ukraine
25081643
United Kingdom United Kingdom
331291
United States United States
73998882
Unknown Country Unknown Country
73998883

Files

File Size Format Downloads
Bilovodska2.pdf 224,53 kB Adobe PDF 174822351

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.