Управління закладами соціального призначення промислового підприємства з урахуванням ціни та якості їх послуг
No Thumbnail Available
Date
2014
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
ЧТЕІ КНТЕУ
Article
Date of Defense
Scientific Director
Speciality
Date of Presentation
Abstract
У статті аналізується сучасний стан закладів соціального призначення вітчизняних промислових підприємств. Зважаючи на непрогресивний характер розвитку більшості об’єктів соціальної сфери відомчого підпорядкування, за одночасного високого потенціалу при правильній стратегії управління, автором на основі порівняння існуючих підходів до формування пільгових цін на послуги цих закладів, запропоновано спосіб диференціювання коефіцієнтів пільг до ціни, що враховує різні категорії персоналу промислового підприємства. Крім того, взято до уваги фактор якості в діяльності соціальних закладів через розрахунок показника довіри до них споживачів. У результаті здійснено порівняння довіри споживача та вигоди суб’єкта господарювання, на балансі якого перебуває цей заклад інфраструктури, від надання соціальної послуги відповідної якості та з певною ціною.
У статті аналізується сучасний стан закладів соціального призначення вітчизняних промислових підприємств. Зважаючи на непрогресивний характер розвитку більшості об’єктів соціальної сфери відомчого підпорядкування, за одночасного високого потенціалу при правильній стратегії управління, автором на основі порівняння існуючих підходів до формування пільгових цін на послуги цих закладів, запропоновано спосіб диференціювання коефіцієнтів пільг до ціни, що враховує різні категорії персоналу промислового підприємства. Крім того, взято до уваги фактор якості в діяльності соціальних закладів через розрахунок показника довіри до них споживачів. У результаті здійснено порівняння довіри споживача та вигоди суб’єкта господарювання, на балансі якого перебуває цей заклад інфраструктури, від надання соціальної послуги відповідної якості та з певною ціною.
The article analyzes the current state of social institutions of domestic industrial enterprises. The author makes conclusions about non-progressive development of most social objects, but at the same time they have a high potential under conditions of proper management strategy. So basing on a comparison of existing approaches to the formation of preferential prices for the services of these social institutions, it is proposed the method of differentiation of coefficients to the price ratio taking into account different categories of personnel of industrial enterprises. In addition, inasmuch the quality factor of social institutions the author calculates the index of consumer confidence. As a result, comparison of the consumers` confidence and the benefits of enterprise from social services providing is made.
У статті аналізується сучасний стан закладів соціального призначення вітчизняних промислових підприємств. Зважаючи на непрогресивний характер розвитку більшості об’єктів соціальної сфери відомчого підпорядкування, за одночасного високого потенціалу при правильній стратегії управління, автором на основі порівняння існуючих підходів до формування пільгових цін на послуги цих закладів, запропоновано спосіб диференціювання коефіцієнтів пільг до ціни, що враховує різні категорії персоналу промислового підприємства. Крім того, взято до уваги фактор якості в діяльності соціальних закладів через розрахунок показника довіри до них споживачів. У результаті здійснено порівняння довіри споживача та вигоди суб’єкта господарювання, на балансі якого перебуває цей заклад інфраструктури, від надання соціальної послуги відповідної якості та з певною ціною.
The article analyzes the current state of social institutions of domestic industrial enterprises. The author makes conclusions about non-progressive development of most social objects, but at the same time they have a high potential under conditions of proper management strategy. So basing on a comparison of existing approaches to the formation of preferential prices for the services of these social institutions, it is proposed the method of differentiation of coefficients to the price ratio taking into account different categories of personnel of industrial enterprises. In addition, inasmuch the quality factor of social institutions the author calculates the index of consumer confidence. As a result, comparison of the consumers` confidence and the benefits of enterprise from social services providing is made.
Keywords
соціальна інфраструктура промислового підприємства, социальная инфраструктура промышленного предприятия, social infrastructure of industrial enterprise, заклад соціального призначення, учреждение социального значения, social institution, якість соціальних послуг, качество социальных услуг, social services quality, ціна соціальних послуг, цена социальных услуг, social services price, коефіцієнт пільги, коэффициент льготы, privileges coefficient, вигода підприємства, выгода предприятия, enterprise's benefit, довіра споживача, доверие потребителя, consumer's confidence
Citation
Летуновська, Н.Є. Управління закладами соціального призначення промислового підприємства з урахуванням ціни та якості їх послуг [Текст] / Н.Є. Летуновська // Вісник Чернівецького торговельно-економічного інституту. – 2014. – Вип. ІІІ (55). Економічні науки. - С. 95-106.