Please use this identifier to cite or link to this item: http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/38358
Or use following links to share this resource in social networks: Recommend this item
Title Особливості сучасного інтернет-маркетингу
Authors Кирилова, А.М.
ORCID
Keywords інтернет-маркетинг
интернет-маркетинг
internet marketing
інтернет-бізнес
интернет-бизнес
internet business
Type Conference Papers
Date of Issue 2014
URI http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/38358
Publisher Сумський державний університет
License
Citation Кирилова, А.М. Особливості сучасного інтернет-маркетингу [Текст] / А.М. Кирилова; наук. кер. Ю.С. Шипуліна // Економічні проблеми сталого розвитку : матеріали Міжнародної науково-практичної конференції, присвяченої пам'яті проф. Балацького О.Ф., м. Суми, 6-8 травня 2014 р.: у 2-х т. / За заг. ред.: О.В. Прокопенко, О.В. Люльова. - Суми : СумДУ, 2014. - Т.2. - С. 213-214.
Abstract Внаслідок глобалізації всіх процесів економічної, політичної, культурної сфер, а також світових ринків, підприємства вимушені змінювати свою маркетингову стратегію і формувати її на основі сучасних інформаційних технологій. Питання ефективного Інтернет-маркетингу залишається актуальним сьогодні через поширеність і зростаючу популярність Інтернет-бізнесу та електронної комерції.
Appears in Collections: Наукові видання (ННІ ФЕМ)

Views

Canada Canada
1
China China
14
France France
1
Germany Germany
4
Ireland Ireland
20177
Lithuania Lithuania
1
Ukraine Ukraine
616711
United Kingdom United Kingdom
309585
United States United States
3359519
Unknown Country Unknown Country
616710

Downloads

China China
1
EU EU
2
Finland Finland
1
France France
1796314
Germany Germany
80161
Lithuania Lithuania
1
Poland Poland
20173
Russia Russia
14
Ukraine Ukraine
4922727
United Kingdom United Kingdom
1
United States United States
309586
Unknown Country Unknown Country
146

Files

File Size Format Downloads
Kyrylova.pdf 265,16 kB Adobe PDF 7129127

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.