Please use this identifier to cite or link to this item: http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/38361
Or use following links to share this resource in social networks: Recommend this item
Title Особливості віртуального франчайзингу
Authors Тесленко, Л.
ORCID
Keywords франчайзинг
franchising
віртуальний франчайзинг
виртуальный франчайзинг
virtual franchise
Type Conference Papers
Date of Issue 2014
URI http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/38361
Publisher Сумський державний університет
License
Citation Тесленко, Л. Особливості віртуального франчайзингу [Текст] / Л. Тесленко; наук. кер. Ю.С. Шипуліна // Економічні проблеми сталого розвитку : матеріали Міжнародної науково-практичної конференції, присвяченої пам'яті проф. Балацького О.Ф., м. Суми, 6-8 травня 2014 р.: у 2-х т. / За заг. ред.: О.В. Прокопенко, О.В. Люльова. - Суми : СумДУ, 2014. - Т.2. - С. 219-220.
Abstract Франчайзинг — це форма співпраці між юридично та фінансово незалежними сторонами (компаніями та/або фізичними особами), в рамках якої одна сторона (франчайзер), що володіє успішним бізнесом, відомою торговою маркою, ноу-хау, комерційними таємницями, репутацією та іншими нематеріальними активами, дозволяє іншій стороні (франчайзі) користуватися цією системою на певних умовах.
Appears in Collections: Наукові видання (ННІ ФЕМ)

Views

Canada Canada
1
China China
13
France France
4
Germany Germany
12757
Ireland Ireland
6379
Italy Italy
1
Lithuania Lithuania
1
Ukraine Ukraine
170294
United Kingdom United Kingdom
85467
United States United States
510267
Unknown Country Unknown Country
170293

Downloads

China China
3
France France
2
Germany Germany
1276
Lithuania Lithuania
1
Russia Russia
5
Ukraine Ukraine
510267
United Kingdom United Kingdom
638
United States United States
65056
Unknown Country Unknown Country
20

Files

File Size Format Downloads
Teslenko.pdf 262,93 kB Adobe PDF 577268

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.