Please use this identifier to cite or link to this item: http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/38366
Or use following links to share this resource in social networks: Recommend this item
Title Основні тенденції розвитку реклами
Authors Ахрамеєва, М.В.
ORCID
Keywords реклама
advertising
Type Conference Papers
Date of Issue 2014
URI http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/38366
Publisher Сумський державний університет
License
Citation Ахрамеєва, М.В. Основні тенденції розвитку реклами [Текст] / М.В. Ахрамеєва; наук. кер. М.В. Провозін // Економічні проблеми сталого розвитку : матеріали Міжнародної науково-практичної конференції, присвяченої пам'яті проф. Балацького О.Ф., м. Суми, 6-8 травня 2014 р.: у 2-х т. / За заг. ред.: О.В. Прокопенко, О.В. Люльова. - Суми : СумДУ, 2014. - Т.2. - С. 222-223.
Abstract Останнім часом шопінг став невід'ємною частиною нашого повсякденного життя. І неважливо, що саме ми купуємо – пакет молока, мобільний телефон чи модні джинси, – всі ми є споживачами. Усюди на нас сиплються рекламні повідомлення з пропозицією купити той чи інший товар. При чому, бажаючи залучити якомога більшу кількість покупців, маркетологи використовують все нові і нові рекламні засоби.
Appears in Collections: Наукові видання (ННІ ФЕМ)

Views

Canada Canada
1
China China
1177348
Czechia Czechia
1
France France
1
Germany Germany
36154
Ireland Ireland
18080
Italy Italy
1
Lithuania Lithuania
1
Netherlands Netherlands
1172
Ukraine Ukraine
394184
United Kingdom United Kingdom
198266
United States United States
4574071
Unknown Country Unknown Country
394183

Downloads

China China
36155
France France
1
Germany Germany
2
Ireland Ireland
1
Lithuania Lithuania
1
Russia Russia
1
Ukraine Ukraine
394185
United Kingdom United Kingdom
198267
United States United States
1177348
Unknown Country Unknown Country
21

Files

File Size Format Downloads
Akhrameeva.pdf 261,08 kB Adobe PDF 1805982

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.