Please use this identifier to cite or link to this item: http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/38370
Or use following links to share this resource in social networks: Recommend this item
Title Особливості просування освітніх послуг
Authors Holysheva, Yevheniia Oleksiivna
Рудь, М.П.
ORCID
Keywords освітні послуги
образовательные услуги
educational services
маркетинг
marketing
Type Conference Papers
Date of Issue 2014
URI http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/38370
Publisher Сумський державний університет
License
Citation Голишева, Є.О. Особливості просування освітніх послуг [Текст] / Є.О. Голишева, М.П. Рудь // Економічні проблеми сталого розвитку : матеріали Міжнародної науково-практичної конференції, присвяченої пам'яті проф. Балацького О.Ф., м. Суми, 6-8 травня 2014 р.: у 2-х т. / За заг. ред.: О.В. Прокопенко, О.В. Люльова. - Суми : СумДУ, 2014. - Т.2. - С. 227-228.
Abstract Сфера oсвіти в Україні відіграє важливу роль, вона не лише підтримує економіку країни, але й розвиває її в цілому. Сьогодні український ринок освітніх послуг знаходиться на стадії розвитку, що має свої переваги та недоліки. Зокрема, актуальною є проблема визначення сутності освітнього маркетингу як такого та безпосереднє втілення в життя маркетингових досліджень в галузі освіти.
Appears in Collections: Наукові видання (ННІ ФЕМ)

Views

Canada Canada
1
Czechia Czechia
1
France France
2848
Germany Germany
138782
Ireland Ireland
138786
Lithuania Lithuania
1
Poland Poland
1
Ukraine Ukraine
2382034
United Kingdom United Kingdom
1192441
United States United States
7041321
Unknown Country Unknown Country
2382033

Downloads

China China
2
France France
2
Germany Germany
2
Lithuania Lithuania
1
Poland Poland
1
Russia Russia
2
Ukraine Ukraine
7041321
United Kingdom United Kingdom
1
United States United States
2382033
Unknown Country Unknown Country
34

Files

File Size Format Downloads
Golysheva3.pdf 211,12 kB Adobe PDF 9423399

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.