Please use this identifier to cite or link to this item: http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/38413
Title: Формування комплексу просування на різних рівнях управління
Authors: Tymokhina, Yana Oleksandrivna
Keywords: інтегровані маркетингові комунікації
класифікація маркетингових комунікацій
інтеграція
рівні управління
интегрированные маркетинговые коммуникации
классификация маркетинговых коммуникаций
интеграция
уровни управления
integrated marketing сommunications
classification of marketing communications
integration
levels of management
Issue Year: 2013
Publisher: Європейський університет
Citation: Тимохіна, Я.О. Формування комплексу просування на різних рівнях управління / Я.О. Тимохіна // Економіка і управління. Київ, 2013. - № 4. - С. 65-69.
Abstract: У статті проаналізовано способи та стадії інтегрування інструментів просування, досліджено питання взаємодії маркетингових комунікацій за видами та рівнів управління, а також запропоновано формування комплексу просування підприємства на різних рівнях управління.
В статье проанализированы способы и стадии интегрирования инструментов продвижения, исследованы вопросы взаимодействия маркетинговых коммуникаций по видам и уровней управления, а также предложено формирование комплекса продвижения предприятия на различных уровнях управления.
The paper explores the integration ways and stages of promotional tools, studies the issues of marketing communications by types and levels of management, and proposes the formation of a complex promotion on various levels of government.
URI: http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/38413
Type: Article
Appears in Collections:Наукові роботи студентів, магістрів, аспірантів (ННІ ФЕМ)

Views
Other19
Canada1
China14
Czech Republic1
Germany15
France5
United Kingdom2
Italy2
Ukraine19
United States55
Downloads
Other71
China1
Czech Republic2
Germany3
France5
Romania1
Russia6
Slovakia1
Ukraine151
United States6


Files in This Item:
File Description SizeFormatDownloads 
Timokhina_komplex_prosuvannya.pdf318.03 kBAdobe PDF247Download


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.