Please use this identifier to cite or link to this item: http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/38490
Title: Аромамаркетинг як інструмент підвищення конкурентоспроможності
Authors: Tymokhina, Yana Oleksandrivna
Старків, І.Л.
Keywords: аромамаркетинг
aromamarketing
конкурентоспроможність
конкурентоспособность
competitiveness
Issue Year: 2014
Publisher: Сумський державний університет
Citation: Тимохіна, Я.О. Аромамаркетинг як інструмент підвищення конкурентоспроможності [Текст] / Я.О. Тимохіна, І.Л. Старків // Економічні проблеми сталого розвитку : матеріали Міжнародної науково-практичної конференції, присвяченої пам'яті проф. Балацького О.Ф., м. Суми, 6-8 травня 2014 р.: у 2-х т. / За заг. ред.: О.В. Прокопенко, О.В. Люльова. - Суми : СумДУ, 2014. - Т.2. - С. 239-240.
Abstract: У сучасних умовах високої конкуренції компанії всіма можливими способами намагаються привернути увагу споживачів до своєї продукції. Для цього широко використовуються рекламні ролики, біг-борди, різноманітні промо-акції, але ці заходи не завжди приносять значні результати, і попит на товар має короткостроковий характер. Тому необхідною умовою ефективних продажів є застосування інструментів, що сприяють просуванню продукції безпосередньо у торговій точці.
URI: http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/38490
Type: Theses
Appears in Collections:Наукові видання (ННІ ФЕМ)

Views
Other8
Canada1
China10
Germany4
France2
Italy3
Ukraine9
Downloads
Other25
China1
Germany2
EU2
France1
Russia2
Ukraine41


Files in This Item:
File Description SizeFormatDownloads 
Tymokhina.pdf218.65 kBAdobe PDF74Download


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.