Skip navigation
Please use this identifier to cite or link to this item:http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/38917
Title: Calculation synthesized effect of integrated marketing communications for industrial enterprise
Other Titles: Розрахунок синтезованого ефекту інтегрованих маркетингових комунікацій промислового підприємства
Расчет синтезированного эффекта интегрированных маркетинговых коммуникаций промышленного предприятия
Authors: Божкова, Вікторія Вікторівна
Божкова, Виктория Викторовна
Bozhkova, Viktoriia Viktorivna
Тимохіна, Яна Олександрівна
Тимохина, Яна Александровна
Tymokhina, Yana Oleksandrivna
Keywords: інтегровані маркетингові комунікації
интегрированные маркетинговые коммуникации
integrated marketing communications
синтезований ефект
синтезированный эффект
synthesized effect
схема
scheme
модель
model
промислові підприємства
промышленные предприятия
industrial enterprises
Issue Year: 2014
Publisher: ВНЗ "Національна академія управління"
Citation: Bozhkova, V.V. Calculation synthesized effect of integrated marketing communications for industrial enterprise [Text] / V.V. Bozhkova, Ya.O. Timokhina // Актуальні проблеми економіки. – 2014. – №10. - С. 142-148.
Abstract: У статті запропоновано схему формування синтезованого ефекту від інтегрування маркетингових комунікацій за видами, підхід до розрахунку синтезованого ефекту інтегрованих за видами маркетингових комунікацій, розроблено ієрархічну модель інтегральної оцінки інтегрованих маркетингових комунікацій за етапами її формування.
The article proposed the scheme of forming the synthesized effect of marketing communications integrated by types, approach for calculating the synthesized effect of marketing communications integrated by types, developed evaluation hierarchical model of integrated marketing communications at stages of its formation.
The article proposed the scheme of forming the synthesized effect of marketing communications integrated by types, approach for calculating the synthesized effect of marketing communications integrated by types, developed evaluation hierarchical model of integrated marketing communications at stages of its formation.
URI: http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/38917
Type: Article
Appears in Collections:Наукові роботи студентів, магістрів, аспірантів (ННІ ФЕМ)

Views
Other3
Bulgaria3
Canada1
China16
Czech Republic1
Germany20
Ecuador1
Spain1
France5
Hungary1
India1
Iran1
Netherlands1
New Zealand1
Poland1
Russia1
Slovenia1
Thailand1
Turkey1
Ukraine11
United States11
Downloads
Other14
Bulgaria5
Brazil3
Chile3
China67
Colombia1
Germany18
Estonia2
France4
United Kingdom5
Greece1
Hong Kong1
Indonesia4
India3
Iran2
Kenya1
Kyrgyzstan1
South Korea1
Sri Lanka1
Malaysia4
Pakistan2
Poland1
Russia40
Ukraine12
United States7
Uzbekistan4
Vietnam1


Files in This Item:
File Description SizeFormatDownloads 
Bozhkova, Timokhina_calculation.pdf531.39 kBAdobe PDF208Download
Show full item record Recommend this item


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.