Please use this identifier to cite or link to this item: http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/38917
Title: Calculation synthesized effect of integrated marketing communications for industrial enterprise
Other Titles: Розрахунок синтезованого ефекту інтегрованих маркетингових комунікацій промислового підприємства
Расчет синтезированного эффекта интегрированных маркетинговых коммуникаций промышленного предприятия
Authors: Божкова, Вікторія Вікторівна
Божкова, Виктория Викторовна
Bozhkova, Viktoriia Viktorivna
Тимохіна, Яна Олександрівна
Тимохина, Яна Александровна
Tymokhina, Yana Oleksandrivna
Keywords: інтегровані маркетингові комунікації
интегрированные маркетинговые коммуникации
integrated marketing communications
синтезований ефект
синтезированный эффект
synthesized effect
схема
scheme
модель
model
промислові підприємства
промышленные предприятия
industrial enterprises
Issue Year: 2014
Publisher: ВНЗ "Національна академія управління"
Citation: Bozhkova, V.V. Calculation synthesized effect of integrated marketing communications for industrial enterprise [Text] / V.V. Bozhkova, Ya.O. Timokhina // Актуальні проблеми економіки. – 2014. – №10. - С. 142-148.
Abstract: У статті запропоновано схему формування синтезованого ефекту від інтегрування маркетингових комунікацій за видами, підхід до розрахунку синтезованого ефекту інтегрованих за видами маркетингових комунікацій, розроблено ієрархічну модель інтегральної оцінки інтегрованих маркетингових комунікацій за етапами її формування.
The article proposed the scheme of forming the synthesized effect of marketing communications integrated by types, approach for calculating the synthesized effect of marketing communications integrated by types, developed evaluation hierarchical model of integrated marketing communications at stages of its formation.
The article proposed the scheme of forming the synthesized effect of marketing communications integrated by types, approach for calculating the synthesized effect of marketing communications integrated by types, developed evaluation hierarchical model of integrated marketing communications at stages of its formation.
URI: http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/38917
Type: Article
Appears in Collections:Наукові видання (ННІ ФЕМ)

Views
Other7
Australia1
Bulgaria3
Canada1
China16
Colombia2
Czech Republic1
Germany20
Ecuador1
Egypt1
Spain1
France5
United Kingdom3
Hungary1
India1
Iran1
Italy1
Kenya1
Netherlands1
New Zealand1
Pakistan2
Poland1
Russia1
Slovenia1
Slovakia1
Thailand1
Turkey1
Tanzania1
Ukraine16
United States40
South Africa1
Downloads
Other15
Bangladesh1
Bulgaria6
Brazil3
Congo1
Chile3
China75
Colombia1
Germany21
Estonia2
Egypt11
France5
United Kingdom5
Georgia1
Greece1
Hong Kong1
Indonesia5
India5
Iran3
Japan1
Kenya1
Kyrgyzstan1
South Korea1
Kazakhstan1
Sri Lanka2
Malaysia4
Pakistan2
Poland1
Portugal1
Romania1
Russia43
Singapore1
Ukraine13
United States8
Uzbekistan4
Vietnam1
South Africa1


Files in This Item:
File Description SizeFormatDownloads 
Bozhkova, Timokhina_calculation.pdf531.39 kBAdobe PDF252Download


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.