Skip navigation
Please use this identifier to cite or link to this item:http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/3909
Title: Стратегическое управление инновационной деятельностью на предприятии на началах маркетинга инноваций
Other Titles: Стратегічне управління інноваційною діяльністю на підприємстві на засадах маркетингу інновацій
Strategic management of enterprise innovative activity on basis of marketing of innovations
Authors: Ильяшенко, Сергей Николаевич
Ілляшенко, Сергій Миколайович
Illiashenko, Serhii Mykolaiovych
Keywords: стратегічне управління
інноваційна діяльність
підприємство
маркетинг інновацій
strategic management
innovative activity
enterprise
marketing of innovation
стратегическое управление
инновационная деятельность
предприятие
маркетинг инноваций
Issue Year: 2010
Publisher: Актуальні проблеми економіки
Citation: Ілляшенко С. М. Стратегічне управління інноваційною діяльністю на підприємстві на засадах маркетингу інновацій / С. М. Ілляшенко // Актуальні проблеми економіки. – 2010. - № 12. – С. 111-119.
Abstract: Розроблено методологічний підхід до управління інноваційною діяльністю підприємств на засадах маркетингу інновацій який базується на приведенні у відповідність внутрішніх можливостей розвитку зовнішнім, що генеруються ринком. Його практична реалізація дозволить цілеспрямовано управляти розробкою і впровадженням ринково-орієнтованих стратегій інноваційного розвитку вітчизняних товаровиробників. При цитуванні документа, використовуйте посилання http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/3909
Разработано методологический подход к управлению инновационной деятельностью предприятий на началах маркетинга инноваций, который базируется на приведении в соответствие внутренних возможностях развития внешним, генерируемым рынком. Его практическая реализация позволит целенаправленно управлять разработкой и внедрением рыночно-ориентированных стратегий инновационного развития отечественных предприятий. При цитировании документа, используйте ссылку http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/3909
The methodological approach to management of enterprises innovative activity on basis of marketing of innovations which is developed is based on reduction in conformity internal development possibilities with external that are generated by the market. Its practical realization will allow operating purposefully working out and introduction of the market-focused strategy of innovative development of domestic commodity producers. When you are citing the document, use the following link http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/3909
URI: http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/3909
ISSN: 1993-6788
Type: Article
Appears in Collections:Наукові видання (ННІ ФЕМ)

Views
Other58
China2
Germany7
Iran1
Iceland1
Moldova2
Russia12
Turkey3
Ukraine146
United States26
Downloads
Other1508
Bulgaria1
China1
Czech Republic3
Germany11
EU6
France15
United Kingdom3
Italy1
Lithuania1
Latvia1
Netherlands10
Norway1
Romania1
Russia75
Slovakia1
Ukraine854
United States2


Files in This Item:
File Description SizeFormatDownloads 
Актуальні_проблеми_Ілляшенко.doc127 kBMicrosoft Word2495Download
Show full item record Recommend this item


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.