Please use this identifier to cite or link to this item: http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/39275
Title: Функціональні характеристики стилістичних засобів у англомовній газетній рекламі
Authors: Шило, Н.
Keywords: реклама
advertising
рекламний текст
рекламный текст
advertising text
метафора
metaphor
Issue Year: 2015
Publisher: Сумський державний університет
Citation: Шило, Н. Функціональні характеристики стилістичних засобів у англомовній газетній рекламі [Текст] / Н. Шило ; наук. кер. Н.С. Рева // Перекладацькі інновації : матеріали V Всеукраїнської студентської науково-практичної конференції, м. Суми, 12-13 березня 2015 р. / Редкол.: С.О. Швачко, І.К. Кобякова, О.О. Жулавська та ін. - Суми : СумДУ, 2015. - С. 123-125.
Abstract: У даній роботі ми розглядаємо функції стилістичних засобів в англомовній газетній рекламі. Оскільки на сьогоднішній день реклама є унікальним феноменом не лише в соціально-економічній, політичній, культурній сфері, а і в мовній дійсності, а основним її завданням є справити задумане рекламодавцем враження за допомогою певних cстилістичних засобів. А тому дослідження рекламних текстів є одним із пріоритетних напрямів розвитку сучасної лінгвістики тексту.
URI: http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/39275
Type: Theses
Appears in Collections:Наукові видання (ІФСК)

Views
Other3
Canada1
Germany5
France1
United Kingdom2
Italy1
Mongolia1
Poland1
Russia1
Ukraine16
United States6
Downloads
Other7
Canada1
China3
Germany3
France1
Nigeria4
Poland1
Romania1
Russia7
Ukraine67
United States1


Files in This Item:
File Description SizeFormatDownloads 
Shylo.pdf306.61 kBAdobe PDF96Download


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.